کد خبر 1474223
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
بازداشت ۸ کارمند متخلف شهرداری همدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت ستواندوم "محمد زور" در شهرستان سراوان خبر داد.  

به گزارش مشرق، سردار دوستعلی جلیلیان روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: ششم دیماه سالجاری در پی شهادت ستواندوم "محمد زور" از عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح در شهرستان گلشن پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: از همان لحظات ابتدایی پلیس با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات فنی شناسایی و دستگیری عاملان اصلی شهادت این مامور جان برکف را دستورکار قرار داد و در این خصوص با توجه به سرنخ‌های به عمل آمده عاملان شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به طراحی برنامه‌ای دقیق و از پیش تعیین شده پلیس در این راستا گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم و قانونی، مجرم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی تصریح کرد: طی این عملیات از قاتل یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب و پنج تیر جنگی کشف و عامل شهادت به حمل مسلحانه موادمخدر، درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی و شهادت ستواندوم محمد زور اعتراف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    1 0
    اعدام اعدام اعدام . اين است عدالت
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    ضدُّ الانقلاب ، ضدّ الانقلاب ،خوش بگیر بخواب ، خوش بگیر بخواب __شاید بخواب ببینی ، چیزی مثل شیرینی __چون که مانده ای سر در گم __ ندانی چگونه باز خم __ آوری بدستت با دُم __ حال که شکاری تو از قم __ چون شکسته است ز تو سُم __ بهترین عمل همین است __دستت گذاری روی دست __ نعره زنی چو یک مست __گوئی بخودت همین است __ کا رهر که می شود پست __

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس