کد خبر 1474270
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
پهپادهای آمریکایی تغییر مسیر دادند

داده های یک پایگاه رهگیری نشان می دهد که پس از سقوط یک پهپاد ارتش آمریکا در دریای سیاه، این کشور مسیر پهپادهای خود را تغییر داده است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، داده های یک پایگاه رهگیری پروازهای بین المللی نشان می دهد سقوط پهپاد استراتژیک آمریکا در دریای سیاه، این کشور را به تغییر مسیر پهپادهای خود واداشته است.

بر اساس داده‌های پورتال «فلایت رادر ۲۴» Flightradar۲۴، پس ازحادثه پهپاد «ام کی و-۹» در دریای سیاه، آمریکا مسیرهای پرواز هواپیماهای بدون سرنشین راهبردی خود را تغییر داه است.

داده‌های پورتال «فلایت رادر ۲۴» امروز جمعه نشان داد که یکی از پهپادهای استراتژیک آمریکا بار دیگر وارد حریم هوایی دریای سیاه شد. این پهپاد به طور منظم از پایگاهی در سیسیل به سمت شبه جزیره کریمه روسیه ماموریت های شناسایی را صورت می دهد. در این پرواز که اولین پرواز پهپادی آمریکا بر فراز دریای سیاه پس از حادثه سقوط پهپاد ام کی و-۹ بود، تغییرات قابل توجهی در مسیر این پهپاد مشاهده شد.

این پهپاد امروز قبل از ورود به حریم هوایی دریای سیاه، پروازی را بر فراز بخش شرقی رومانی صورت داد، سپس پهپاد به حریم هوایی بر فراز دریای سیاه وارد شد.

یک مقام پنتاگون دیروز سه شنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: یک فروند جنگنده روسی با یک پهپاد آمریکایی MQ ۹ بر فراز دریای سیاه برخورد کرده است. جنگنده روسیه از نوع سوخو- ۲۷ بود که با این پهپاد آمریکایی برخورد کرد. بر اثر این حادثه، پهپاد آمریکایی MQ ۹ در دریای سیاه، در غرب شبه جزیره کریمه سقوط کرد.

مرکز فرماندهی آمریکا در اروپا وقوع این حادثه را تأیید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    5 0
    انشالله آمریکا نابود بشه تا ما به عنوان مردم بتونیم یه خانه تکانی اساسی تو کشور داشته باشیم
    • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      حاجی جوبشور بهایی از اسقاطیل می بینم بدجور میونتون با آمریکا بهم خورده
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    قبلا هم گفتم، یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکش زبون آدمیزاد حالیش نمیشه ، فقط تودهنی و پس گردنی حالیشه ، دیدین حق با من بود!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس