کشف تریاک در میدان میوه و تره‌بار | مواد مخدر در پوشش بار توت‌فرنگی قاچاق می‌شدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰ کیلوگرم مخدر تریاک در پوشش بار توت فرنگی و همچنین مقادیر قابل توجهی موادمخدر از خانه یک سوداگر مرگ در جریان دو عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ضرغام آذین به تشریح دو مورد از ماموریت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در روزهای اخیر پرداخت و گفت:‌ پرونده نخست مربوط به کشف موادمخدر از بار توت فرنگی است، رسیدگی به این پرونده درپی دریافت اخبار از شهروندان و رصد اطلاعاتی مبنی بر ورود مقادیری موادمخدر به میدان میوه و تره‌بار تهران در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که متهم مذکور مقادیری موادمخدر را از شهرهای جنوبی کشور تهیه و قصد دارد آن را توسط یک‌دستگاه کامیون و در پوشش بار توت فرنگی ازطریق محورهای جنوبی تهران به میدان میوه و تره‌بار وارد کند.

آذین با بیان اینکه یک گروه از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر به محل میدان میوه و تره‌بار اعزام شده و پایش کامیون‌ها را در دستورکار خود قرار دادند، گفت:‌ سرانجام ماموران کامیون حاوی بار توت فرنگی را در یکی از غرفه‌های میدان میوه‌وتره‌بار شناسایی و نسبت به بازرسی از آن و بازداشت راننده اقدام کردند. .

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این کامیون مقادیری موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۱۰ کیلوگرم که به طرز ماهرانه‌ای در میان بار توت فرنگی جاساز شده بود کشف و ضبط شد، گفت:‌ متهم به مقر انتظامی منتقل شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی همچنین از کشف بیش از هفت کیلوگرم انواع موادمخدر از منزل یک سوداگرمرگ در جنوب پایتخت خبر داد و گفت:‌در عملیاتی دیگر که درپی اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان تهرانی ساکن در محله خزانه در دستورکار قرار گرفت، مشخص شد که مالک یک باب منزل مسکونی در زمینه فروش و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارد که با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس در محل، صحت و چگونگی عملکرد مظنون پرونده برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی برای اخذ دستور ورود به منزل از طرف مراجع قضایی انجام شد.

آذین ادامه داد:‌ سرانجام پس از انجام تمامی جوانب و مقدمات کار و همچنین اخذ مجوز قضایی، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل سکونت متهم مراجعه و با فراخواندن متهم به جلوی در منزل، نسبت به بازداشت و تفهیم اتهام وی اقدام کردند. همچنین ماموران با ورود به منزل، سریعا نسبت به جستجو و بازرسی دقیق محل اقدام کردند که در جریان آن دو کیلو و ۵۰۰ گرم مواد روانگردان شیشه و پنج کیلوگرم مخدر تریاک از محل کشف و ضبط شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ برای متهم دستگیر شده در این ماموریت نیز پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 1
    بار توت فرنگی از اون ده کیلو تریاک ارزنده تر بود
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    توت فرنگی تریاکی یا تریاک میوه ای .. چیز جالبی در اومده بودهازش
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    به فروشنده ی مواد مخدر میگن سوداگر مرگ!،اما به به ایران خودرو که سالیان درازی است که با تولید ماشینهای بی کیفیت جان صدها هزار نفر رو بعد از انقلاب گرفته میگن تولید کننده!؟.عجب روزگار غریبی است!؟.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    جرات و قدرتی به والدین هم بگم نداشتم چون پدرم خیلی تند خو بود.
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    خدا وکیلی کار کنید رو این موضوع ها تو سایت.واقعا والدین خیلی ها نا آگاهن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس