۱۵ نفر از اعضای باند سارقان مسلح در زاهدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر از اعضای باند سارقان مسلح خودرو و گوشی تلفن همراه در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر، افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو، و گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان زاهدان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، مشخص شد عاملان این سرقت‌ها را در قالب چند باند و با شیوه و شگرد یکسانی انجام می‌دهند.

قنبری با اشاره به اینکه اعضای این باند به صورت حرفه‌ای در زمینه سرقت مسلحانه خودرو و گوشی تلفن همراه فعال بودند، گفت: سارقان با یک نقشه از پیش طرح ریزی شده، مورد نظر خود را شناسایی و در فرصتی مناسب به صورت ورود به عنف اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند سرقت ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل، تیم رسیدگی کننده به پرونده پاتوق سارقان را در یکی از محلات شهر زاهدان شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۱۵ نفر از اعضای این ۳ باند را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی به ۲۳ فقره سرقت مسلحانه در سطح استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۴ دستگاه خودرو سواری و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز به همراه مقادیری فشنگ مربوطه کشف شد. خاطر نشان کرد؛ متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    بررسی کنید تا ببینید رابطه این افراد با مفتی فتنه گر سیستان چیست؟ یقینا اسنادی پیدا خواهید کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس