امروزه بازی های موبایلی سبک بتل رویال از محبوبیت زیادی در جهان برخوردار است. MOBILE LEGENDS GEM یک بازی چند نفره موبایل در زمینه نبرد انلاین (MOBA) است؛ که از همین سری بازی هاست. بازی موبایل لجند، در سال 2016 توسط کمپانی چینی به نام Moonton برای دو پلتفرم ios و اندروید طراحی و ساخته شده است؛ که از همان ابتدا مدام با کشورهایی از جمله مالزی، اندونزی و فیلیپین در حال تعامل و همکاری می باشد؛ تا با استفاده از تاریخ و فرهنگ آن ها شخصیت های جدیدی را به بازی بیافزاید و جذابیت بازی را بیشتر کند. در ادامه به اطلاعاتی راجع به بازی mobile legends، قیمت و خرید جم موبایل لجند و اینکه چرا باید جم موبایل لجند بخریم می‏پردازیم.پس با ORIXGAME همراه باشید.

داستان بازی موبایل لجند از چه قرار است؟

داستان این بازی بدین گونه است که؛ دو تیم 5 نفره به کمک سلاح ها و جادو های منحصر به فرد خود با یکدیگر مقابله می‏کنند و هر تیم تلاش می‏کند تا ضمن دفاع از پایگاه خود، به پایگاه های حریف حمله کند و آن ها را نابود کند. هر راند از بازی تقریبا 15 دقیقه طول می‏کشد. در طول بازی هر کدام از 5 بازیکن یکی از شخصیت های بازی را کنترل می‏‏کنند. قیمت و خرید جم موبایل لجند نیز مانند خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید یوسی پابجی موبایل و یا خرید سی پی کالاف دیوتی بسیار حائز اهمیت است؛ پس حتما و حتما از سایت‌های معتبر اینترنتی مانند اوریکس گیم تهیه کنید.

برای اطلاع از قیمت و خرید جم لجند موبایل به کجا مراجعه کنیم؟

چرا باید جم موبایل لجند بخرم؟

برای پیشرفت در بازی شما نیاز به خرید سلاح های جنگی قدرتمندی دارید تا بتوانید با بالابردن قدرت نظامی خود بر دشمن غلبه کنید؛ و تنها راه برای رسیدن به این هدف خرید جم موبایل لجند می باشد.

همچنین با خرید جم موبایل لجند شما می توانید کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و با خرید آیتم های مختلف، اسکین ها و سلاح های قدرتمند تر قهرمان خود را برای یک نبرد جانانه مجهز کنید.

یکی دیگر از کاربردهای جم موبایل لجند شرکت در رقابت هایی مثل بتل پس پابجی موبایل است که در بازی موبایل لجند با عنوان Starlight Member Plus می‏باشد. خرید استار لایت ممبر پلاس، ویژگی های بینظیری برای خریدارانش دارد. چند نمونه از این ویژگی ها را برای شما بیان خواهم کرد.

  1. هر هفته 6 قهرمان به صورت رایگان برای شما در دسترس قرار می‌گیرد
  2. دسترسی به 6 اسکین رایگان به صورت هفتگی
  3. از دست دادن 10 امتیاز کمتر در صورتی که در بازی های رنک بازنده باشید
  4. امتیاز بیشتر 30 درصدی بعد هر بار برنده شدن

قیمت و خرید جم موبایل لجند در اوریکس گیم

شما میتوانید بسته به نیاز خود در طول بازی، با ورود به سایت اوریکس گیم بسته های جم موبایل لجند خود را با تضمین کمترین قیمت و ارسال فوری نسبت به دیگر سایت ها، در محیطی کاملا امن انتخاب و خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت و خرید جم لجند موبایل به کجا مراجعه کنیم؟

خرید جم موبایل لجند از اوریکس گیم چه مزیتی دارد؟

قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معیارهایی هستند

که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه، به شما کمک کند.

وبسایت اوریکس گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد؛ با ایجاد محیطی امن برای کاربران عزیز و با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل و با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت ها و همچنین ارسال فوری و سریع جم های خریداری شده این اطمینان را در شما ایجاد کند بدون هیچ گونه دغدغه ای از اخلال و عقب ماندگی در بازی بسته به نیازتان نسبت به خرید جم موبایل لجند مانند خرید یوسی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف دیوتی و خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام نمایید و از بازی در کنار هم تیمی های خود نهایت لذت را ببرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس