لطفا قهرمان‌بازی نکنید؛ کسی حق ندارد شهید شود!+فیلم

شهید علیرضا توسلی روزی در خط‌ مقدم جبهه برای ایران، روزی در افغانستان در مبارزه با شوروی و سال‌های بعد در مبارزه با داعش در سوریه حضوری فعال داشت. او معتقد بود تا برپایی حکومت حق کسی حق شهادت ندارد!

به گزارش مشرق، سردار شهید مدافع حرم علیرضا توسلی با نام جهادی «ابوحامد» فرمانده و بنیانگذار فاطمیون، مردی از دیار افغانستان که سال‌ها در جبهه‌های مختلف علیه مستکبران جنگید و سرانجام در سوریه به فیض شهادت رسید. او در سال ۱۳۶۳ به ایران مهاجرت کرد. سپس در حوزه علمیه اصفهان و علمیه قم مشغول به تحصیل شد و به موازات تحصیل به کار ساختمانی اشتغال داشت.

سردار شهید توسلی در سن ۲۵ سالگی و در هنگامه جنگ ایران و عراق به کردستان رفت و بیش از یک سال در آن منطقه به مبارزه با دشمن بعثی پرداخت، با پایان جنگ ایران و عراق، برای نبرد با ارتش شوروی راهی کشورش شد.

سال ۱۳۹۲ بود که آتش فتنه تکفیری ها در سوریه شعله‌ور شد و علیرضا که جهاد با دشمنان حق در وجودش بود راهی شام شد و در نهایت ۹ اسفندماه سال ۱۳۹۳ در جریان آزادسازی تپه تل قرین در حومه درعا و در نبرد با جبهه النصره به شهادت رسید.

از این سردار جبهه مقاومت داستان‌های بسیاری از دلاورمردی‌هایش در جبهه مبارزه علیه تکفیری‌ها شنیده شده است. او در پاسخ به رزمنده‌ای که التماس شهادت داشت: کسی حق شهید شدن نداره، شهادت و قهرمان بازی ممنوع، شما سرمایه‌های فاطمیون هستید.

پاسخ ابوحامد به یک رزمنده فاطمیون برای دعایی خاص!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امید ج IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    23 0
    لشکر همیشه سرافراز فاطمیون ❤️❤️❤️
    • بشار عبدالواحد IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      11 0
      زنده باد دین مبین اسلام
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    6 0
    فرمانده ای عاقل . ما به امثال این فرماندهان نیاز داریم
  • ایران قوی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 0
    خدا رحمتش کنه . پشت شیعه این تفکر خوابیده است و الا تا حالا نامی از شیعه نبود مردان نامی و بزرگ که شیعه رو زنده نگه داشتن با این تفکر کار رو پیش بردن تا اینکه شیعه و این کشور امام زمان به اینجا رسیده.برای هور به این چنین مردانی لازمه که زمینه سازی ظهور کنند
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    مقام شهید فقط با امضای امام نزد خدا اعتبار دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس