کد خبر 1472300
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
دستگیری

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: ۱۶۸سارق طی دو هفته گذشته در این شهرستان دستگیر شدند که تاکنون به ۱۱ فقره دزدی اعتراف کرده اند.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع سرقت در شهرستان شهریار ، بررسی موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرارگرفت و در همین راستا نیز عوامل انتظامی اقدام به اجرای طرح‌های انتظامی و امنیت محله محور کردند.

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای اسفندماه به اجرا درآمده و اجرای آن همچنان ادامه دارد، گفت: برابر آمارهای ما در نیمه اول اسفند ماه یعنی تا تاریخ ۱۵ اسفند با تلاش ماموران و اقدامات اطلاعاتی ۱۶۸سارق اماکن خصوصی، خودرو، محتویات خودرو، اماکن خصوصی و کابل و تجهیزات مخابراتی شناسایی و دستگیر شدند.

فتاحی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت:‌ این افراد در جریان بازجویی‌ها تاکنون ۱۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از شهروندان خواست تا همکاری لازم را با ماموران به‌عمل آورده و اقدامات پیشگیرانه پلیسی مانند؛ نصب دزدگیر و دوربین مداربسته در اماکن خود را انجام داده و از قراردادن وجوه نقد، اوراق بهادار و تلفن همراه در خودرو خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    1 0
    دستگیری سارقان تاثیری در ادامه جرم انها ندارد . چونکه مجازات ها بازدارنده نیست . وقتی مجرمی را برای چندمین بار دستگیر میکنند یعنی او درس عبرت نگرفته است . وقتی از احکام اسلام دور میشویم و رضای اروپا و امریکا را به رضای خداوند ترجیح میدهیم نتیجه اش میشود این وضعیت . اگر بعد از سه بار دست سارق را قطع کنیم و بعد از پنج بار سارق را اعدام کنیم نتیجه اش را خواهید دید
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      0 0
      موافقم هستم که باید با شدت بیشتری برخورد بشه ..اما به همون نسبت و بیشتر باید با مسئولین و اختلاس گران هم که باعث فقر و بد بختی شدن هم برخورد بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس