کد خبر 1472019
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
لاپید به نتانیاهو: دروغگویی بس است

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو دروغ گو است و وزرای کابینه وی به دنبال هرج و مرج هستند.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» و از رهبران مخالفان کابینه کنونی در صفحه توییتر خود در واکنش به اظهارات نتانیاهو مبنی بر اینکه ما به دنبال رسیدن به تفاهم هستیم اما مخالفان به دنبال ایجاد هرج ‌و مرج هستند، نوشت: نتانیاهو نمی تواند از دروغگویی دست بردارد. کسانی که به دنبال هرج و مرج هستند اکنون به عنوان وزرایی بزرگ در کابینه مشغول و در تلاش برای آتش افروزی هستند.

لاپید افزود که کابینه نتانیاهو با هرتلاشی برای انجام مذاکرات موافقت نمی کند، به قانون گذاری های خود ادامه می دهد تا ما را به رژیمی مذهبی و تندرو و غیردموکراتیک ‌تبدیل کند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو امروز پنجشنبه قبل از سفر به ایتالیا در گفت وگو با خبرنگاران در فرودگاه گفت که کابینه اش تلاش کرده تا با مخالفان به تفاهم برسد اما آنها تمام این تلاش ها را رد کرده اند.

سرزمین های اشغالی امروز (پنجشنبه) شاهد اعتراضات گسترده صهیونیست ها به لایحه جنجالی اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی تحت عنوان «دیکتاتوری در اسرائیل» بود.

صهیونیست های معترض امروز ورودی فرودگاه «بن گوریون» در تل آویو را به طور کامل بستند و عملا این فرودگاه را به تعطیلی کشاندند و در فرودگاهی دیگر موجب تاخیر در پرواز نتانیاهو شدند.

شبکه الجزیره گزارش کرد: اعتراضات در اطراف فرودگاه «اللد» در منطقه ای به همین نام در ۴۵ کیلومتری شمال غرب شهر بیت‌المقدس نیز منجر به تأخیر در پرواز نتانیاهو به ایتالیا تا دو بعدازظهر شد و وی را وادار کرد که با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در فرودگاه ملاقات کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس