اسرائیل

همزمان با شکل گیری مخالفت ها و تظاهرات بر علیه نتانیاهو، نظامیان بخش های گوناگون ارتش رژیم صهیونیستی تهدید به نافرمانی و یا استعفاء از ارتش می‌کنند.

سرویس جهان مشرق - بنابر گزارش رسانه های عبری زبان، ۳۷ خلبان ذخیره ناوگروه شکاری ۶۹ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کردند در اعتراض به کودتای قضائی دولت نتانیاهو و در پس زمینه بیانیه نیروهای ذخیره که در صورت اجرای این طرح از خدمت اجتناب خواهند کرد، در تمرین حاضر نمی شوند.

به گزارش رسانه های صهیونیستی، اسکادران ۶۹ یکی از مهم ترین اسکادران های ارتش رژیم صهیونیستی محسوب می شود که حملات هوایی به سوریه و سایر عملیات ها را هدایت می کند. اعضای این اسکادران از جمله در حمله به رآکتور هسته ای سوریه شرکت داشتند.

مقامات ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به این موضوع، اعلام کرده اند که این یک حادثه بسیار جدی است. به گفته وب سایت وای نت، در ارتش رژیم صهیوینستی این ترس وجود دارد که آنها توانایی های خود را برای پروازهای عملیاتی از دست بدهند.

همزمان، نیروهای پدافند هوایی امروز نامه‌ای با امضای چهار فرمانده سابق ضدهوایی به نام‌های سرهنگ‌های اوری رام، آریه فیش بین، گیلاد راموت و ایلان بیتون منتشر کردند و نسبت به اقدامات دولت نتانیاهو و تبعات آن هشدار دادند.

بحران در ارتش رژیم صهیونیستی ادامه دارد/ نافرمانی به خلبانان نیروی هوایی رژیم صهیونیستی رسید
۳۷ خلبان یک اسکادران شکاری اعلام کردند:
در اعتراض به کودتای قضائی در دوره آموزشی نیروهای ذخیره حاضر نمی شویم

تهدیداتی از این قبیل، حدود دو هفته ای است که در ارتش رژیم صهیونیستی آغاز شده است و حتی مقامات بلند پایه و ارشد صهیونیستی، نسبت به ادامه این وضعیت و فروپاشی ارتش هشدار داده اند. در مورد دیگر، بیش از ۱۰۰ افسر و سرباز ارتش اسرائیل که در میان آنها افرادی با درجه سرهنگ، سرتیپ و حتی ژنرال های ارتش حضور دارند، تهدید کرده اند که در صورت تصویب نهایی این قانون، دیگر در ارتش اسرائیل خدمت نخواهند کرد.

تهدید نظامیان و نیروهای ذخیره به استعفا از ارتش و یا عدم حضور در برنامه ها، به این موارد محدود نبوده است و تعداد بیانیه ها و نامه هایی از این قبیل، در حال افزایش است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد افسران و سربازان بخش های متفاوت ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرده‌اند که اگر کابینه بنیامین نتانیاهو، در پارلمان این رژیم، طرح اصلاحات قضایی را تصویب کند، حاضر به ادامه خدمت نظامی خود نیستند.

با ادامه این شرایط، مقامات صهیونیستی به صورت جدی نگران ساختار امنیتی - نظامی خود شده اند که به دلیل درگیری ها و حوادث اخیر دچار شکاف و فرسایش توان شده است، این مسئله زمانی برای آنها بسیار خطرناک تر میشود که اکنون رژیم صهیونیستی در آستانه یک تقابل و درگیری با سازمان های مقاومت فلسطین قرار دارد، اما وضعیت نیروهای نظامی خود را اینگونه می بینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    4 15
    زوزه های سگ های هار به پایان خود نزدیک میشود. ان شالله
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    5 13
    قربون رهبر عزیزمان برویم که میدانست اسراقیل فروپاشی اش نزدیک است. ای کاش قدر این رهبر فهیم و فرزانه و با بصیرت را مردم بیشتر میدانستند. ان شالله
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    8 14
    نابودی اسرائیل (غده سرطانی) برای جهان خیر و برکت به همراه دارد. ان شالله
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 3
    وقتی صنفی اب زیر پوستش بیفته و احساس منم منم بهش دست بده به گنده تر از خودش یاغی میشه
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 2
    حسینیون باکو را دریابید و به آنها قدرت بدهید
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    5 1
    خدا روشکر خداروشکر خداروشکر سقوط اسقاطیل اسقاطی نزدیکه این جماعت به زور در کنار هم قرار گرفتن اینها خون به دل پیامبران خدا کردند خدا خون به دلشون کنه خوکهای متعفن رو 😈🤮😈🤮🤮🤮🤮🤮

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس