حماس: درگیری با اشغالگران در ماه رمضان افزایش خواهد یافت

رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خارج ضمن انتقاد از سیاست کشورهای عربی در مقابل رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد که تنش‌ها بین فلسطینیان و اشغالگران افزایش خواهد یافت.

به گزارش مشرق، «خالد مشعل» ، رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خارج شب گذشته (شنبه، چهارم مارس) تاکید کرد که در ماه رمضان تنش‌ها افزایش خواهد یافت و فلسطینی‌ها در آستانه روزهای حساسی هستند.

براساس گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، مشعل طی شرکتش در یک نشست اینترنتی خاطر نشان کرد که صلح بدون جنگ و بدون قدرتی که حافظ آن باشد، تحقق نخواهد یافت؛ نتیجه روابط سیاسی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی چیزی جز ویرانی نخواهد بود.

رهبر جنبش حماس در خارج، پیامی به کشورهای عربی ملحق شده به روند عادی‌سازی فرستاد و تصریح کرد: به سازش‌کاران می‌گویم، رژیم اشغالگر کلاغی است که فقط شما را به سوی لاشه‌شدن برای سگ‌ها می‌بَرد.

او در ادامه گفت: این کابینه [کابینه بنیامین نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی] سه هدف را در دستور کار خود دارد که اولین‌شان افزایش حساسیت‌ها در مناقشه بر سر قدس، مسجدالاقصی و کرانه باختری است.

این رهبر از جنبش حماس تصریح کرد: عادی سازی به ضرر تاریخ، وضعیت، جایگاه امت اسلامی و امنیت ملی مردم منطقه است. هدف از آن خرابکاری در کشورهای عربی است و عادی سازی خنجری به پشت مردم فلسطین است.

مشعل افزود: فلسطینی‌ها باید در میدان نبرد متحد شوند و این میدان است که ما را متحد می‌کند؛ ما باید در مقابل کابینه اراذل و اوباشِ [نتانیاهو] متحد شویم، همانطور که مقاومت در نابلس، جنین، غزه و دیگر سرزمین‌های فلسطینی متحد شد.

این هشدارها در حالی از سوی مقاومت فلسطین مطرح می‌شود که حملات نظامی رژیم اشغالگر به کرانه باختری از زمان به قدرت رسیدن «بنیامین نتانیاهو» بیشتر شده و در مقابل، فلسطینیان و جناح‌های مقاومت هم عملیات‌های خود علیه شهرک‌نشینان صهیونیست را افزایش داده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس