نتانیاهو: سرپیچی نظامیان به‌سرعت به کل سیستم اسرائیل سرایت می‌کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به اعتراض‌ها و تمردهای اخیر نظامیان این رژیم هم‌زمان با تظاهرات گسترده اعلام کرد این اقدامات «بنیان‌های حیاتی اسرائیل» را تهدید می‌کند.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اعتراض‌ها، تمرد و سرپیچی‌های اخیر نظامیان این رژیم هشدار داد که این نوع اقدامات «بنیان‌های حیاتی اسرائیل» را تهدید می‌کنند و این رویه به سرعت به کل سیستم سرایت می‌کند.

وی دراین‌باره گفت: بذرهایی که کاشته می‌شود، ممکن است نتیجه‌ای تلخ داشته باشد. «بلای تمرد» و سرپیچی در ارتش به سرعت به یک رویه در کل سیستم تبدیل خواهد شد، در حالی‌که پیش از این نظامیان در انجام وظیفه هرگز تردید نداشتند.

در هفته‌های اخیر و هم‌زمان با تظاهرات گسترده و مداوم صهیونیست‌ها علیه «کودتای قضایی» نتانیاهو، صدها نفر از نظامیان، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این رژیم با انتشار نامه‌ای هشدار دادند اگر کابینه نتانیاهو لایحه «اصلاحات قضایی» را اجرایی کند، آنها دیگر در ارتش خدمت نخواهند کرد.

۳۷ نفر از خلبانان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو، از حضور در یک مانور نظامی خودداری کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز ۴۰ خلبان از نیروهای ذخیره را برای مشارکت در این مانور فراخوانده بود که ۳۷ نفر آنها از اجرای این دستور تمرد کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    2 1
    حتما همشون رو به جرم مفسد فی الارض اعدام میکنه! خخخخخخخ
    • علی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      اینا که همشون مفسد فی الارض هستند
  • دبیر باز نشسته IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 0
    الهی شکر که آتش بالاخره دامن آتش افروز را گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس