ژنرال صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را فدای منافعش می‌کند

رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی با ابراز نگرانی شدید نسبت به وضعیت این رژیم در سایه اقدامات جنجالی کابینه، نتانیاهو را به در پیش بردن منافع خود و بی‌توجهی به سرنوشت این رژیم متهم کرد.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از "دان حالوتس" رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: "نتانیاهو دیگر به اسرائیل وفادار نیست، او اسرائیل را فدای منافع خود می‌کند.

وی گفت: از زمان جنگ اعراب و اسرائیل (۱۹۷۳) تا کنون من هیچگاه به اندازه امروز نسبت به سرنوشت اسرائیل نگران نبوده‌ام.

حالوتس در ادامه گفت که نگرانی نسبت به سرنوشت رژیم صهیونیستی خواب را از چشمان و ربوده است.

رژیم صهیونیستی در چهار سال گذشته، یکی از متزلزل‌ترین دوره های تاریخ خود را با برگزاری پنج انتخابات در چهار سال به ثبت رساند و کابینه های حاکم به خاطر اختلافات داخلی، یکی پس از دیگری منحل شدند.

کابینه افراطی و راستگرای بنیامین نتانیاهو نیز اکنون تحت شدیدترین فشار داخلی و خارجی، در معرض فروپاشی است و از یک طرف جناح اپوزیسیون موجودیت آنرا تهدید می کند و از طرف دیگر، سهم ‌خواهی تندروهای ارتدکس آنرا به چالش می کشند.

سیاست های افراطی کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی منجر به انزوای بین المللی این رژیم شده و حتی متحدان غربی این رژیم را نیز از آن دور کرده است. در مقابل، گروه های مقاومت اکنون در بهترین شرایط قرار داشته و سرزمین های اشغالی آماده وقوع انتفاضه دیگری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    احسنت احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس