خالد مشعل: با دشمنی طرفیم که فقط زبان زور را می فهمد

خالد مشعل گفت: آرام‌سازی اوضاع یعنی اینکه فلسطینیان در برابر حق خود سکوت کرده و دست از مقاومت بکشند تا عرصه برای اشغالگران اسرائیلی خالی شود و آن‌ها هر کاری خواستند انجام دهند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که سخن گفتن از آرام‌سازی اوضاع در فلسطین بدین معناست که اجازه دهیم بنیامین نتانیاهو نبرد در فلسطین را طبق برنامه‌ها و طرح‌های دشمن صهیونیستی یکسره کند.

خالد مشعل در سخنانی در همایش جنبش اسلامی در اردن تصریح کرد که آرام‌سازی اوضاع یعنی اینکه فلسطینیان در برابر حق خود سکوت کرده و دست از مقاومت بکشند تا عرصه برای اشغالگران اسرائیلی خالی شود و آن‌ها هر کاری خواستند انجام دهند.

مشعل تاکید کرد: آرام‌سازی اوضاع فریبی بزرگ است که تنها به نفع دشمن صهیونیستی است که می‌خواهد با کمترین هزینه ممکن طرح‌ها و برنامه‌های خود را پیش ببرد. اگر دنبال آرام‌سازی اوضاع هستید، پس جنایات رژیم اشغالگر را متوقف کنید.

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج اعلام کرد: دشمن صهیونیستی بدون کوچکترین اعتنایی به دیگران، به تجاوزات علیه ملت فلسطین، تخریب خانه‌های آنان و ارتکاب جنایت‌های پی در پی علیه آن‌ها ادامه می‌دهد.

خالد مشعل با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی اردن و حاکمیت آن بر مسجد الاقصی را هدف قرار داده، تشریح کرد: وقتی سلاح از کشورهای عربی برچیده شد و ملت فلسطین مجبور شد دست خالی برای دفاع از حق امت سینه سپر کند، دشمن اشغالگر بیش از پیش گستاخ‌تر شد.

مشعل خواستار حمایت سیاسی، نظامی و رسانه‌ای از پایداری و مقاومت ملت فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر و جنایات آن شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    4 1
    خاورمیانه کی از دست ناله های این مشعل راحت میشه
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      4 2
      وقتی اسرائیل از هم پاشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس