دستگیری ۱۸۷۷۹ سارق و مالخر طی ۱۸ روز

سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس بر سر امنیت مردم شوخی ندارد و هرگز مماشات نخواهد کرد ، گفت: همکاری و همیاری مردم عزیز و ارتباط با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اجتناب ناپذیر است.

به گزارش مشرق، سردار سعید منتظر المهدی با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح مقابله با سرقت با ورود گشت‌های ویژه و کارآگاهان زبده به منظور تشدید برخورد با سارقین با تمرکز بر مالخرها گفت: همه کسانی که فکر غارت اموال و دست درازی به جان و مال مردم را در سر می پرورانند به هوش و به گوش باشند، که پلیس در کمین آنهاست و با تمام نیرو طرح مقابله با انواع سرقت ها را آغاز نموده است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از پتانسیل گشت های محلی و نگهبانان محله و هوشیاری همسایه ها، بهره برداری از ظرفیت عزیزانمان در پایگاه های بسیج و صد البته حضور مستمر و گشت زنی پلیسی پیاده و سواره از راهکارهای کاهش سرقت های خرد و کلان است.

سخنگوی فراجا ضمن تشکر ویژه از دستگاه قضائی و درخواست مستمر به جهت صدور احکام بازدارنده، گفت: عدم رهایی سارقین سابقه دار مخصوصا در ایام نوروز می تواند آسودگی خیال را تا حد زیادی به شهروندان هدیه دهد.

وی ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات همه همکاران از مرز تا مرکز ، گفت: طی ۱۸ روز گذشته از شروع طرح که با دستور رئیس پلیس کشور در سراسر کشور آغاز شده تعداد قابل توجهی از سارقان سابقه دار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۱۸۷۷۹ سارق و مالخر، کشف ۲۲۳۵۶ فقره پرونده سرقت و استرداد تعدادی از اموال مال باختگان، انهدام باند سارقین مسلح خودروهای گران قیمت و انهدام باند جعل سند و فروش یک پلاک ثبتی به چندین نفر از دیگر مواردی بود که سردار منتظر المهدی به آن اشاره کرد.

وی شناسایی و دستگیری جاعلان و فروش املاک منابع طبیعی به یکی از بانک های کشور به ارزش ۲ تریلیون و ۶۰۰ میلیارد ریال، شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به هویت (ع- خ) به همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقین مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به «رضا جکسون» را از دیگر اقدامات شاخص در این دوره ۱۸ روزه عنوان کرد.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: شناسایی و دستگیری مالخرهای عمده گوشی های مسروقه تلفن همراه و استرداد تعدادی از آن ها به مال باختگان، انهدام باند سارقین موتورسیکلت به سرکردگی (ه- ت) و همچنین انهدام باند سارقان احشام نیز از آغاز طرح (۲۶بهمن ماه ) تا کنون صورت گرفته است.

براساس گزارش سایت پلیس، وی افزود: کشف پیش دستانه، شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقین آدم ربا و همچنین دستگیری گروگانگیر و رهایی نوجوان گروگان حین خروج از مرزهای شرقی کشور از جمله اقداماتی است که تقدیر و تشکر خانواده ها را از فراجا در پی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پوریا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    چند روز دیگه ازاد میشن و با اعتماد به نفس بیشتر سرقت میکنن. میدونستید نود درصد متجاوزین به عنف از قبل سابقه کیفری سرقت دارند.اگه دست دزد ها را قطع کنن آمار تجاوز به زنان و مادران، حدودی چهل هزار تا کم میشه. یعنی هر سال به چهل هزار تا زن بیگناه تجاوز نمیشه
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    بابا اینها را باید مثل زندانهای سیاسی(شکنجه تجاوز کور وخودکشی بدهید واعترافگیری واعدام کنید)تادیگه برنگردنند
  • حجت صالحی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    چرا دست این شرور ها قطع نمیشود؟ مجلس قانونی بنویسد برای قطع دست اشرار، بار سوم باید دست همه اشرار قطع بشه نه اینکه بار ها ضرب و شتم قمه ایی داشته باشند و راست راست راه برند و پس از آزادی از زندان جلوی درب مضروب میان و بهش ناسزا میگن، کاش دست یکی از نماینده ها و رئیس قوه قضائیه رو قطع کنن و بعد با سند آزاد بشن و برن جلو خونش و بهش ناسزا بگن و برن، شاید اونوقت فرجی شد
  • امید ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    این امار وحشتناکه !!! اینها فقط دستگیر شدگانند و انهایی که هنوز بدام پلیس نیوفتاده اند خدا میداند چند نفر هستند...وای بروز این ملت گرسنه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس