کد خبر 1470123
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
پلیس

کارشان کری‌خوانی، قدرت‌نمایی و دعوا و درگیری است؛ انگار تا تیزی نکشند و خونی نریزند روزشان شب و شب‌شان روز نمی‌شود؛ اینها اراذل و اوباش هستند.

به گزارش مشرق، اراذل و اوباش هستند،کارشان کری‌خوانی، عربده‌کشی، درگیری و چاقوکشی است،‌ انگار تا تیزی نکشند و خونی نریزند روزشان شب و شب‌شان روز نمی‌شود.

برای خودشان دم و دستگاه و دفتر و دستکی راه انداخته اند؛ آنها که «گنده لات» هستند تعدادی نوچه‌ دارند. نوچه‌ها هم نوپاها را دور خود جمع کرده اند؛ جوانانی در بازه سنی ۱۸ تا ۲۲ سال که در سر سودای دیده شدن دارند و می‌خواهند سری در سرها در بیاورند آن هم با شاخ و شانه‌کشیدن و شرارت و درگیری و شکستن شیشه و تخریب در و دیوار و اموال مردم!

درست مثل این درگیری جدید که در محله بریانک اتفاق افتاد، آن هم به واسطه قدرت‌نمایی دو شرور نوپایی که می‌خواستند انتقام یک دعوای قدیمی را بگیرند؛ آن هم سوار بر موتور و چاقو و قمه به دست.

شب هنگام به محله همان کسی می روند که از وی کینه به دل گرفته بودند؛ به قول خودشان می خواستند او را در محله و جلوی خانواده اش خار و خفیف کنند؛ پس جلوی خانه‌اش رفته و اسمش را صدا می‌زنند، رجز خوانده و عربده کشی کرده و دشنام می دهند.

بعد که می بینند طرف مقابل از خانه بیرون نمی آید شروع می کنند به شکستن شیشه درهای پارکینگ!

عربده‌کشی اراذل به خون کشید +عکس

در گام بعدی این خودروهای پارک شده ساکنان محل است که شیشه هایش خرد و خمیر شده و ضربات چاقو و قمه بر بدنه آنها فرود می آید و در نهایت با خونی که ریخته می شود جریان آن شب شوم تمام می شود!

چرا که پسر جوان یکی از ساکنین که آن شب مهمان خانه مادرش بوده با سر و صدای تو خیابان، پا به بیرون از خانه می‌گذارد؛ آن هم برای اینکه ببیند و بپرسد چه شده است.

پسر همسایه با دیدن تخریب شیشه و در و دیوار ، اعتراض می کند که آن دو غریبه چه می‌خواهند و چه می کنند اما اراذل قمه به دست، سرمست از غرور کاذب یکه‌تازی در محله، به پسر جوان حمله کرده و بعد از آن، ضربات چاقو و قمه است که بر پسر بینوا فرود می آید تا آنجا که دچار نقص عضو می‌شود!

عربده‌کشی اراذل به خون کشید +عکس

و بعد آن هم این دو شرور فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری می شوند اما ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشراف اطلاعاتی و در عملیاتی منسجم هر دو را دستگیر کرده و برای بازسازی به سر صحنه می آورند.

در نهایت فریاد عذرخواهی اراذل است که دربازسازی صحنه درگیری،گوش محله را پر می کند؛ دو شرور نوپای ۲۲_۲۰ ساله که در کارنامه خود سابقه چندین فقره درگیری و ضرب و شتم را داشته و این بار هم نقص عضو یک شهروند به آن اضافه شده است. دستی که با تلاش پزشکان اگرچه پیوند خورده اما باید منتظر ماند و دید که تا چه حد کارآیی خواهد داشت آن هم سر قدرت‌نمایی دو بچه شرور!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 36
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 3
    بگذارید به جان هم بیفتند - اینها لیاقت هیچ گونه ترحمی ندارند.
  • صفدر IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    9 1
    اراذل را هم شما صیغه کردید، چه اراذل چه اوباش ،، یعنی چی عربده میکشن،، باور کنید از اینا ترسوتر و بی بخار تر تو دنیا پیدا نمیشه ، اینا حیوان هستن خوب میدونن بیشتر مردم آنقدر شریف و قوی هستن که برای دعوا نیاز به کشتن کسی ندارن بخصوص این بی وجودهای آشغال بی ارزش که بیای یکیشون را نفله کنی و واسه ی بی همه چیز برا قانون جواب پس بدی ، ، وگرنه نفله کردن اینا چیزی نیست ی اسلحه ی روز وقت گذاشتن و تمام .
  • سید IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    10 1
    دو زمینه سبب لین ناهنجاری خطرناک هست: آ ـــ قوانین آبکی و در مواردی بسیار نازلتر از حدود شرعی در برخورد با جانیان! ب ـــ احکام ضعیف، حداقلّی و بازندارنده ای که از سوی قضات مربوطه صادر می شود!
  • سید IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    5 1
    دو زمینه سبب این ناهنجاری خطرناک هست: آ ـــ قوانین آبکی و در مواردی بسیار نازلتر از حدود شرعی در برخورد با جانیان! ب ـــ احکام ضعیف، حداقلّی و بازندارنده ای که از سوی قضات مربوطه صادر می شود!
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    8 0
    این زباله ها رو فقط بفرستند بیگاری تو کویر و معدن.ده سال که زیر آفتاب موندند آدم میشند.زندان براشون قصر هست و افتخار و عوضی تر میشند.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    3 2
    والا اینجا به پلیس میگیم این شرور رو که مخل آسایش یک محله است با این استشهاد محلی و بسیج و حکم قضایی جمعش کنید میگه من بگیرنش ممکنه قلبش بگیره النگوهاش بشکنه اتفاقی براش بی افته باید پاسخگو باشم!! والا آدم نمیدونه به کجا پناه ببره از دست قوه قضاییه و نیرو انتظامی و ارازل اوباش همشون دستشون تو یه کاسه است.
  • ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    4 0
    تبعید به مناطق خالی از سکنه کویر لوت کمترین کاری است که ی توان در حق این نابکاران انجام داد
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    5 0
    بچه شرور یعنی چی؟ یه کوچولو اعدام بکنید، تا شروری 22 ساله که بالغه و میفهمه شرارت یعنی چی، اون بالا، قشنگ ملتفت بشه.
  • ایرانی IQ ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    9 0
    تف به غیرت نداشته مسئولین دستگاه قضا که این جانوران را راحت آزاد میکنند، ریشه کل فساد کشور در قوه قضائیه است، وقتی به هیچ جرم و مجرمی درست و صحیح و به موقع برخورد نمیشه نتیجش میشه همین وضع کشور...
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    دوباره شروع شد!؟
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 0
    جای عربستان خالی که با دوتا ضربه شمشیر سر از تن این کثافتها جدا کنه و همیشه ملت رو از شرشون نجات بده از شما که بخار بلند نمیشه.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 0
    اعدام
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    ای بابا چه خبره درمملکت!؟
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 1
    ای بابا چه خبره درمملکت!؟(مسمومیت،ریزگرد،کردوعبار،کرونا،بیماری،تصادف،آلودگی محیط زیست،آب،گرانی،بیکاری
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    6 0
    کسانیکه امنیت عمومی رو بخطر میندازن رو اگه اعدام نکنند ظلم و جفا در حق مردم است / فریاد عذرخواهی این نامردهای وحشی رو گوش فلک رو کر کرده که کرده / زدن طرف رو ناقص کردن بعد انتظار دارن با یه ببخشید از مجازات فرار کنند !؟؟؟ خیلی جالبه و تأسف برانگیز
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    3 0
    کسانیکه امنیت عمومی رو بخطر میندازن رو اگه اعدام نکنند ظلم و جفا در حق مردم است / فریاد عذرخواهی این نامردهای وحشی رو گوش فلک رو کر کرده که کرده / زدن طرف رو ناقص کردن بعد انتظار دارن با یه ببخشید از مجازات فرار کنند !؟؟؟ خیلی جالبه و تأسف برانگیز
  • سید فروزان CH ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    قانون قصاص برای اینکونه موارد است و بسیار خوب ،
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 1
    باید لوطی گری قدیمی یادشان بدهید....با اجرای نمایش های پهلوانی در مراسمات و خیابان ها به همین جوانان اراذل درس عبرت بدهید
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    4 1
    عوضش امنیت داریم
    • ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      1 0
      خفه شو ، نا امنی ندیدی که امنیت رو مسخره میکنی
  • محمد IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    نظر ما این است خیلی باشی آخر میمیری پس خودتو خودت می کشی
  • ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    متاسفانه تولید و فروش و حمل سلاح های سرد با وجود این اتفاقات تلخ همچنان آزاد است و قوه قضاییه و مجلس بی تفاوت هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس