کد خبر 1470152
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
ناپولی پس از چند برد متوالی شکست خورد

ناپولی و لاتزیو در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادون به مصاف هم رفتند و در نهایت لاتزیو موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد تا ناپولی پس از مدت ها طعم شکست را بچشد.

به گزارش مشرق، در هفته بیست و پنجم از رقابت های سری آ ایتالیا، ناپولی و لاتزیو در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا که ورزشگاه خانگی تیم ناپولی است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لاتزیو موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

ناپولی در این فصل صدرنشین بی رقیب سری آ ایتالیا بوده است و به نظر می رسد که قهرمانی آن ها به زودی قطعی شود چرا که عملکرد ناپولی واقعا بی نظیر بوده است. شکست ناپولی مقابل لاتزیو دومین شکست فصل ناپولی در سری آ است.

در این بازی ماتیاس وسینو در دقیقه ۶۷، تک گل بازی را برای لاتزیو به ثمر رساند. لاتزیو با وجود این که موفق شد ناپولی را شکست دهد، اما همچنان ۱۷ امتیاز کمتر از ناپولی دارد. ناپولی در حال حاضر صدرنشین سری آ است و لاتزیو در رده دوم جای گرفته است.

ناپولی با این شکست، پس از ۸ پیروزی متوالی، طعم باخت را چشید. همچنین ناپولی پس از ۱۸ بازی پیاپی که در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی رسیده بود، اکنون شکست خورد و این روند برایش به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس