زد و خورد هواداران اینتراخت و ناپولی در لیگ قهرمانان

در جریان دیدار ناپولی و اینتراخت در لیگ قهرمانان هواداران با هم درگیر شدند.

به گزارش مشرق و به نقل از بیلد، برخی از هواداران اینتراخت فرانکفورت و هواداران ناپولی بعد از دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان با هم درگیر شدند. پلیس اعلام کرد که چندین هوادار را دستگیر کرده است.

پلیس در مجموع اعلام کرد که پس از درگیری‌های خشونت‌آمیز قبل و هنگام دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان ۳۶ نفر دستگیر شده‌اند. برخی از هواداران در این درگیری ها زخمی شدند. در جزئیات این اتفاق ۱۵۰ هوادار اینتراخت بطری و سنگ به سمت مینی بوس‌ها و وسایط نقلیه حامل هواداران ایتالیایی پرتاب کردند. با این حال، همانطور که سخنگوی پلیس توضیح داد، اکثر افراد درگیر فرار کردند.

پلیس برای متفرق کردن افراد از گازاشک آور استفاده کرد.

یک روز قبل از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی نیز طبق گزارش پلیس، دو حمله خشونت آمیز به هواداران ناپولی در آلمان صورت گرفت. ابتدا گروهی از هواداران فرانکفورت سه هوادار ناپل را در منطقه زاکسنهاوزن مورد ضرب و شتم قرار دادند و یک ضد و خورد گروهی دیگر نیز در قسمت دیگر این منطقه رخ داد که با دخالت پلیس خاتمه یافت.

به گزارش ایسنا، روند خوب ناپولی در سری‌آ در لیگ قهرمانان اروپا هم ادامه دارد و این تیم توانست در دیدار خارج از خانه برابر آینتراخت به پیروزی برسد تا راه صعودش را هموار کند. در این دیدار اوسیمن در دقیقه ۴۰ و دی‌لورنزو در دقیقه ۶۵ برای ناپولی گلزنی کردند. همچنین اوسیمن در دقیقه ۴۱ توانست یک بار دیگر دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کند اما این گل آفساید اعلام شد. خویچا کواراتسخلیا هم در دقیقه ۳۶ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

با وجود این شکست خانگی، اخراج رندال کولو موانی در دقیقه ۵۸ بزرگترین ضربه‌ای بود که آینتراخت فرانکفورت در این دیدار خورد چرا که بهترین مهره‌اش را در دیدار برگشت در اختیار نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس