کد خبر 1469088
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
ادعای افزایش ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سقف بودجه درست نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: ادعای افزایش ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سقف بودجه از سوی مجلس درست نیست.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۹ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه بودجه و در پاسخ به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می‌کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟

وی تاکید کرد: در کمیسیون تلفیق نیز چنین اتفاقی رخ نداده است در حالی که شما نامه‌ای به آقای رئیس جمهور نوشته اید و این نامه به من منتقل شده است و من نیز پاسخی تنظیم کرده ام و آن را ارسال خواهم کرد و آن جدولی که داده اید؛ آن جدول نیز این عدد نیست.


رئیس قوه مقننه تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم این مسائل را در اینجا بحث کنیم، اما چون مردم از بیرون مذاکرات را می‌شنوند و احساس می‌کنند ما به موضوعات توجه نداریم اما ما می‌دانیم که اگر سقف بالا برود تورم ایجاد شده و ناترازی به وجود می‌آید و قطعاً ما متوجه این هستیم و به همین دلیل است که پیشنهادات توسط نمایندگان مطرح نمی‌شود و همکاران از طرح پیشنهادات انصراف می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    3 0
    ازکجاکعلوم دروغ نمیگی همه چیزاین مجلس که که مخفیه
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      0 1
      شایعه نگو
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    3 0
    تواین سه سال چی کارکردی کارهای عملکردی اتصادیتو نروبااون حقوقهای بالابگید شایدتوجیه شدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس