کد خبر 1468911
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به احتمال گسترش دامنه درگیری با رژیم صهیونیستی گفت که این جنبش، در مناطق کرانه باختری که آماده مبارزه هستند، گردان تشکیل می‌دهد.

به گزارش مشرق، خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه امروز دوشنبه به عملیات استشهادی در کرانه باختری واکنش نشان داد و گفت که این عملیات نشان داد روحیه مبارزه در ملت فلسطین، زنده است.

البطش به شبکه خبری المیادین گفت: جنبش جهاد اسلامی در مناطق کرانه باختری که آماده مبارزه هستند، گردان تشکیل می‌دهد؛ زیرا توطئه علیه مسئله فلسطین، گسترش یافته است و [ایتامار] بن گویر موشهای خود (شهرک‌نشینان اسرائیلی) را در حواره [نابلس] رها کرده بود.

اشاره این مقام جهاد اسلامی به حملات وحشیانه صهیونیستها به منطقه حواره در جنوب نابلس است که چند منزل فلسطینی را به آتش کشیدند. این اقدامات، در واکنش به عملیات استشهادی بود که روز گذشته در حواره، به هلاکت دو صهیونیست منجر شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید بداند که با زدن ضربه، باید ضربه بخورد، ادامه داد: مقاومت می‌تواند بدون هیچ مانعی این نقش را ایفا کند. غزه هم، یکی از میادین مقابله با اسرائیل است. ما هم اکنون در مبارزه، به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

البطش با اشاره به اینکه ما تنها نیستیم و می‌تواند عرصه نبرد و رویارویی گسترش پیدا کند، خاطر نشان کرد: در داخل محور مقاومت و پیمان قدس، هماهنگی دائمی وجود دارد. ما پس از جنگ وحدت میادین، در حال پیشرفت هستیم.

این مقام جهاد اسلامی در پایان به نشست روز گذشته تشکیلات خودگردان فلسطین با مسئولان صهیونیستی در اردن گریزی زد و گفت: تمامی کسانی که بر روی نشست العقبه حساب باز کرده بودند، خواهند دانست که این طرح نیز شکست خورده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایران قوی IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    1 0
    باید این برادران فلسطینی گفته رهبر ایران و منصه راهشون قرار بده دوران بزن در رو تموم شده.و ببینند چه پیامدهایی داره دشمن از این حرف هم به وحشت میافته و در محاسباتش تجدید نظر میکنه .البته و صد البته اگه انسان های با دل و جراتی داشته باشن که موازنه قدرت و پیاده کنند که نفوذ این تحدید چند برابر میشه
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    6 0
    رژیم صهیونیستی همانند اسب وحشی شده که باید دهنه زد ومهار کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس