کد خبر 1468386
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
تصمیم عجیب غول‌کش کشتی ایران

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: حضور نداشتن برخی از ملی‌پوشان کشتی آزاد، در مرحله جدید اردو، به تصمیم شخصی آنان برخواهد گشت.

به گزارش مشرق، محسن کاوه روز یکشنبه در گفت‌وگویی با بیان اینکه دور جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای ۱۵ تا ۲۸ اسفند با حضور بیشتر مدعیان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این اردو برای حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیا است. در فروردین ماه شماری از ستارگان کشتی آزاد برای حضور در این رقابت‌ها به قزاقستان می‌روند. همچنین مدعیان حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیز در اردو حضور دارند. ما طبق چرخه انتخابی تیم ملی عمل خواهیم کرد.

او ادامه داد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲برگزار می‌شود و بعد از آن نیز نفراتی از آن رقابت‌ها به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در خصوص غیبت چهره‌های نامدار در دور جدید اردو گفت: محمدحسن محمدیان در قهرمانی کشور شرکت نکرد و هنوز تکلیف وی مشخص نیست. احمد محمدنژادجوان نیز به اردو تیم جوانان خواهد رفت و در دسته ۵۷ کیلوگرم حضور خواهد داشت. امیرحسین فیروزپور نیز شرایطی مشابه محمدحسین محمدیان دارد. فیروزپور اکنون در مسابقات رنکینگ مصر حضور دارد و مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم را کسب کرد. کادر فنی و فدراسیون در آینده در خصوص حضور وی در اردوها تصمیم خواهند گرفت.

سوادکوهی مهمترین چهره‌ غایب این دوره از اردو است، چرا با وجود درخشش این جوان نام وی در میان اردونشین‌ها دیده نمی‌شود؟ کاوه در این خصوص توضیح داد: علی سوادکوهی خودش اعلام کرده که در این اردو حضور نخواهد داشت. او در چند مرحله از اردوی تیم ملی حضور داشت و قرار است در کشتی آزاد جام تختی به روی تشک برود. سوادکوهی به یک استراحت کوتاه نیاز داشت اما تمرینات خود را دنبال می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس