پایان کار فرنگی‌کاران ایران با 2 مدال طلا

با انصراف محمدرضا گرایی از مبارزه رده‌بندی وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جام رنکینگ‌دار مصر، تیم سه نفره ایران با دو مدال طلا به کار خود خاتمه داد.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی به عنوان دومین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ از ظهر روز گذشته (۴ اسفند) در بندر اسکندریه آغاز شد و امشب به پایان رسید.

تیم فرنگی ایران با سه کشتی‌گیر در این رقابت‌ها شرکت کرد که در پایان به دو مدال طلا رسید.

در روز اول این رقابت‌ها (پنجشنبه) تورنمنت ابراهیم مصطفی در ۷ وزن دنبال شد که میثم دلخانی و محمدهادی ساروی به نشان طلای اوزان ۶۳ و ۹۷ کیلوگرم رسیدند.

دلخانی با شکست ۷ بر صفر سیمیک محموداف از قرقیزستان، ۴ بر صفر ویکتور سیوبانو دارنده مدال طلا و نقره جهان از مولداوی، ۲ بر یک مادیار مالتکبایف از قزاقستان و ۸-۷ لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان نشان طلا را به خود اختصاص داد.

محمدهادی ساروی نیز بعد از غلبه بر گئورگی ملیا از گرجستان، تاماش لوای از مجارستان و آرتور عمراف از چک، با توجه به حاضر نشدن روبرتی کوبلیاشویلی گرجستانی در فینال، با مدال طلا به کار خود در این رقابت‌ها خاتمه داد.

امروز نیز محمدرضا گرایی با وجود آسیب‌دیدگی از ناحیه قرنیه چشم، در مرحله مقدماتی در یک وزن بالاتر کشتی گرفت. او بعد از شکست ۱۰ بر ۱ عمر اوکیل از مصر و ۱۱ بر ۳ شروز اوچیلوف از تاجیکستان، در نیمه‌نهایی ۸ بر صفر مغلوب اوتار ابولادزه از گرجستان شد و به دلیل مصدومیت مقابل آنکیت گولیا از کشور هند در مبارزه رده‌بندی حاضر نشد تا به عنوان پنجمی بسنده کند.

این رقابت‌ها از فردا (۶ اسفند) در کشتی آزاد آغاز خواهد شد و امیرحسین فیروزپور نماینده ایران روی تشک خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس