‌

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در برنامه «بدون توقف» به برنامه ریزی آمریکا و اسرائیل از ماه ها قبل برای ایجاد اغتشاش و آشوب در ایران، پرداخت.

به گزارش مشرق، مشاور عالی فرمانده کل سپاه در برنامه «بدون توقف» تأکید کرد: ما از اردیبهشت‌ماه به این رسیده بودیم که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها برنامه ایجاد اغتشاش را برای مهرماه و از دانشگاه تهران ریختند، اما حادثه فوت خانم امینی برنامه آنها را جلو انداخت.

حجت‌الاسلام «حسین طائب» در برنامه «بدون توقف» که از شبکه سوم سیما پخش شد، با اشاره به نقش فضای مجازی در ایجاد جنگ ترکیبی گفت: آمریکایی‌ها کارشان را از یک دروغ آن هم در فضای مجازی آغاز کردند، خوب اتفاقی که برای خانم مهسا امینی افتاد عواطف را تحریک می‌کند اینکه یک دختر کرد اهل سنت مهمان تهرانی‌ها می‌شود و سپس با فوت ایشان روبرو می‌شویم، این تذکر که به ایشان داده شد یک رویه بوده اگر تذکر را گوش می‌داده، رهایش می‌کردند اگر گوش نمی‌داده می‌رفتند به مراحل بعدی، اما این مورد که چون بیمار بوده فوت ‎‌کند یک استثناء بود.

وی ادامه داد: اما دشمن با استفاده از همین موضوع در فضای مجازی فرایند جنگ ترکیبی را آغاز و به سرعت فضای مجازی را بمباران می‌کند که کشتند یا فوت کرد؟ کجا کشتند؟ در بیمارستان کشتند یا در همان محل و اصلا به بیمارستان نرسید، قبول دارم اینجا ما کُند عمل کردیم، فراجا باید روایت اول را به سرعت می‌گفت اما پلیس هم درگیر موضوع پیاده‌روی اربعین بوده و از آن طرف عملیات بزرگ اجرایی و کنترل سه میلیون و 900 هزار نفر به اضافه امنیت زائران اربعین برعهده‌اش بوده، گذرنامه باید بدهد، مرز را کنترل و امنیت را تأمین کند، لذا اینجا یک غفلت می‌کند.

از اردیبهشت متوجه شدیم که آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد اغتشاش در دانشگاه تهران هستند

این مقام امنیتی کشورمان با اشاره به اینکه البته این آسیب و ضعف ماست، اظهار کرد: ولی باید همه چیز را ببینیم، ما در تاکتیک اشتباه کردیم و روایت اول را نگفتیم، از آن طرف دشمن دروغ گفت و فریب داد و عواطف تحریک شد. در عملیات ادراکی باید اولین خبر را بزنی، تکرارش کنی و احساس را به باور تبدیل کنی که دشمن چنین کرد و حالا ما باید به عنوان مدافع جواب دهیم، اینجا می‌گوئیم بیمار بوده، باید پرونده‌اش را درآوریم، اینکه کدام بیمارستان بوده، کدام دکتر و چه عملی انجام شده، از آن طرف دشمن شروع به بمباران می‌کند، که چوب به سرش خورده با نخورده؟ و در بیمارستان چه اتفاقی افتاده؟ حالا این طرف باید سازمان پزشکی قانونی بررسی را آغاز کند.

طائب افزود: تا شما می‌خواهی اولی را بررسی کنی، می‌گوید دختر لر و ترک چه شد؟، اینجا متأسفانه سلبریتی هم که باید حامی مردمش باشد می‌آید از آنها حمایت کرده و یک قوم دیگر را درگیر می‌کند، و شما تا مستندات را ارائه کنی رسوب آن تصویر بر باور بخشی از جامعه نشسته. این ابزار، ابزار جنگ ترکیبی و این وضعیت ما در جنگ ترکیبی و فضای مجازی است، حالا شما می‌خواهی با تک تیرانداز و توئیت دشمن را بزنی معلوم است شکست می‌خوری.

وی با اشاره به اینکه همین سلبریتی‌ها یک زمانی باید بفهمند به جامعه خودشان بدهکار شدند، تصریح کرد: تبیین حتی برای این آقایان هم هست، باید بفهمند چه خسارتی زده‌اند، یکی از همین آقایان در زمینه هنر در فتنه 88 چپ کرد، فتنه که تمام شد برگشت لوح تقدیر گرفت، آن موقع نگفت رژیم بد است دوباره آمد فیلمش را بازی کرد پولش را گرفت و رفت آن طرف به رضا پهلوی پیوست، اینجا او برای مردم کار می‌کند؟.

به گفته طائب دشمن در جنگ نرم مرتب سؤال را ایجاد و تکرار می‌کند، سؤالی که هم راهبردی باشد، هم عملیاتی باشد و هم تاکتیکی، برای همین ما در هر جلسه‌ای که شرکت می‌کنیم کسی تحلیل نمی‌خواهد همه به دنبال پاسخ سؤالات هستند، در جنگ نرم می‌گویند آنقدر سؤال بکن و جواب‌های ناقص را هم در اختیار بگذار که به جواب واقعی نرسند، اگر این سؤال تکرار شد مخاطب در صداقت تردید می‌کند و اگر تردید ایجاد شد دیگر به حرف‌هایت گوش نمی‌کنند. متأسفنه اینجا هم صحنه‌ای نیست که بگوئیم دشمن خارجی کشته می‌شود، هر دو طرف بچه‌های خودمان هستند، اینجا هرچه تلفات بالاتر برود خسارت کل نظام بالا می‌رود، یک وقتی با دشمن خارجی می‌جنگی می‌فهمی چه خبر است، اما اینجا دشمن با ابزارش می‌خواهد تقابل ایجاد کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در پاسخ به این سؤال که «ما پس از موضوع فوت خانم امینی هیچ یک از مقامات امنیتی را ندیدیم که در خصوص این مسئله شفاف‌سازی کنند» گفت: من در کلیت بحث با شما موافقم اینکه باید سیستم امنیتی به موقع اطلاعات لازم را در اختیار رسانه و مخاطب قرار دهد درست است، اما در مصداق با شما اختلاف نظر دارم، معتقد هم نیستم که نیروی امنیتی مرتب باید روی آنتن باشد، خود من زمانی که در بسیج بودم مرتب صحبت می‌کردم اما زمانی که وارد سپاه شدم سالی یکی، دو بار مثلا در 22 بهمن، صحبت کردم، چراکه همه سرویس‌ها اعتقاد دارند که رئیس سرویس یک اقتضائاتی دارد.

از اردیبهشت متوجه شدیم که آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد اغتشاش در دانشگاه تهران هستند

طائب در خصوص شناخت به موقع جنگ ترکیبی و عوامل آن توسط سرویس‌های امنیتی تأکید کرد: جنگ ترکیبی با امنیتی فرق می‌کند، در سال 98 جنگ ما امنیتی بود، سال 88 جنگ امنیتی بود که به ترکیبی تبدیل شد، ما در حوزه تخصصی به موقع دشمن را می‌شناسیم اما در اینکه توانسته باشیم آن را توده‌ای و عمومی کنیم تأخیر داریم، اما از نظر خواص سیستم امنیتی ما مسلط است.

وی در خصوص اینکه چرا حزب‌ها و شخصیت‌ها به موقع موضع‌گیری نکردند، توضیح داد: زمانی که جنگ ترکیبی اتفاقی می‌افتد چه حزب، چه نماینده و چه هنرمند وارد تردید می‌شوند و نمی‌توانند موضع‌گیری کنند، آنها نمی‌توانند در این فضای غبارآلود، موضع سریعی بگیرند، مخصوصا که یک جایی تردید هم وارد شده باشد.

طائب در ادامه عنوان کرد: ما از اردیبهشت‌ماه به این رسیده بودیم که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها برنامه ایجاد اغتشاش را برای مهرماه و از دانشگاه تهران ریختند، اما این حادثه برنامه آنها را جلو انداخت. از اردیبهشت ماه وزرای مربوطه همه برای زمان باز شدن دانشگاه‌ها توجیه شدند که پیشگیری کنید چون قرار است با دو موضوع اقتصادی، فرهنگی ماجرا را آغاز کنند و روی حجاب در حوزه فرهنگ تأکید دارند.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در پایان با بیان اینکه برآوردی که سیا داده بود این بود که کفه حجاب اجباری سنگین‌تر از حجاب اختیاری است، پس اگر از دانشگاه شروع کنیم به زودی موضوع اجتماعی می‌شود و همه درگیر آن می‌شوند، تصریح کرد: اما پس از آن سنتکام می‌گوید برآورد سیا اشتباه بود و کفه حجاب اجباری سنگین‌تر نبود، قرار بود گام دوم را تیم دیگری با موضوع سلف سرویس و خوابگاه آغاز کند، لذا همه دست‌اندرکاران تلاش کردند که با آمادگی جلوی این اتفاقات را بگیرند اما واقعه از جای دیگری آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 95
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 2
    بهتر باشه
    • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      4 5
      ایلان ماکس رییس جمهور اینده امریکا میشه؟
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      17 15
      جناب طائب هر ادم عامی تا حالا فهمیده مرگ ان دختر دسیسه و سو قصد به جانش بوده که فقط از یک نفوذی در نیروی انتظامی بر می‌آید! پیدا کردن این منفذ نباید سخت باشد ! اینگه یک دختر مریض کرد زبان به قول شما مهمان تهران نه ساکن تهران درست وسط مقر نيروي انتظامي در عرض چند دقیقه فوت میکند بسیار مشکوک و غیر طبیعی است! ملت امیدوار است هرچه زودتر این دسیسه که نزدیک بود مملکت را به آتش بکشد موشکافی و بر ملا شود
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      6 7
      به زمان نظرها که نگاه کنی کاملا مشخصه همه نظرها رو 2-3 نفر نوشتن. ارتش سایبری البانی بسیار در سایت مشرق فعال شده
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      13 9
      استاد یعنی گرونی و تورم ایجاددشده از ناتوانی شما و فساد و تبعیض و رانت خواری و مافیایی شدن اصناف و گروه های اقتصادی و نارضایتی از وضع موجود و ناامدی مردم به بهبود وضعیت جامعه هیچ تاثیری نداشته و نخواهد داشت آیا انکار و سیاه نمایی ویا تحلیل کردن مسایل به نفع خود باعث افضایش محبوبیت تان میشود
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      1 1
      مسیله اینجاست که اگر اینها میدونستن چرا هیچ برنامه ریزی برای گسترش پیدا نکردنش نداشتند و نتونستند خیلی سریع سرشاخه هارو دستگیر کنند و
  • کاظم IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    17 16
    نه استاد. اون نفوذی ها تو گشت ارشاد بودن که خنجر از پشت زدن به نظام
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      9 11
      کاظم جان معلومه شما از استاد سابقه بالاتری در کارهای اطلاعاتی دارید، ادامه بدید حتما میتوانید
    • US ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      1 2
      راست گفته
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    21 4
    پس چرا جوش رو نگرفتین
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      9 7
      جلوشو نگرفتن چون فکر میکردن تو دانشگاه اتفاق می افته
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      13 6
      دروغ که حناق نیست
  • ناراضی وضع موجود IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    19 8
    ما که نفهمیدیم این تحلیل چه ربطی به بیخیالی و ولشدگی حجاب دارد؟نجنبید از اونور بوم می افتید
  • ناشناس IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    12 3
    دیگه چه چیزایی میدونستید
  • ایرانی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    23 7
    همیشه دنبال این هستید.که کی میخواد دشمنی کنه یه بارنگفتید.کی میخواد مشکل مردم.راحل کنه
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      10 12
      غیر ایرانی شما بفرما تا کی میخواهی از دیگران طلب لنگ کردن بکنید و خودت کنار پایستی؟
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    13 5
    بیشتراین مسئولا واجب مجازات
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      8 3
      یک کلمه از مادر عروس اون هم از طرف کسانی که بیشترین ضربه را از نظام مخصوصا حاج آقا طائب و زیر مجموعه ایشان خوردند
    • عباس IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 1
      ایرانی با اصل نصب
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 1
    متوجه چیزی میشدید
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    13 7
    اغتشاش یا اعتراض؟
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      7 9
      دقیقا اغتشاش
    • مهلا IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      4 2
      اغتشاش ارازل,جنبش فواجع,آشوب کاخ نشینان .
    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      1 3
      اراذل ؛ اوباش ، فریب خوردگان دستگاه تبلیغاتی غرب، تجزیه طلبهای عامل صهیونیست ؛ اغتشاشات را رهبری کردند . دست مذهبی ها بسته بود و الا جواب مناسب را می دادند
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      0 0
      اعتراض آگاهان و اغتشاش نادانان
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    8 2
    جمهوری اسلامی ایران باید در قبل از زمان حمله دشمن اماده باشد نقطه ضعف امریکا و اروپایی ها رژیم کودک کش میباشد چنانچه انها در ایران اغتشاشات را کلید برنند جمهوری اسلامی باید با بازوهای خود رژیم کودک کش را تحت فشار قرار دهد این مقابله به مثل بهترین نوع پاتک برای تک های دشمن میباشد
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      3 3
      دوست عزیز مثل اینکه خبر نداری از وضعیت رژیم موقت اسقاطیل و حتی خود امریکا، دو روز پیش لاپید ۶ ماه برای وقت برای نابودی خودشون داده. یک سوال: اینکه چه کسی باعث شده مافیای اسقاطیل از توهم نیل تو تا فرات و شکست ۷ ارتش عربی در ۶ روز رسیدن به دیوار کشی دور خودشون و حالا که اعتراف به نابودی چند ماهه و البته شکست از گروههای دست خالی فلسطینی
  • حمید IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 4
    هنوز نمیدونید ایلان ماسک نمیتونه به خاطر محل تولدش رییس جمهور آمریکا بشه
    • شاهد IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      3 1
      حرفش معنی نداشت وقتی حرفی را درک نکردی جواب نده
  • سپیده IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    11 2
    شما نباید بگذارید سطح اعتماد مردم تا جایی پایین بیاید که این حرفها را به راحتی باور کنند و آن واکنش دیر به دلیل اهمیت ندادن به تفکر مردم در مورد تصمیمات و شرایط مختلف است.
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      2 4
      سپیده اگر حرف شما درست بود و نظام به تفکر مردم اهمیت نمی‌داد مثل رژیم سابق یا عربستان با مردم رفتار میکرد و با دشمن مردم یعنی آمریکا و اسقاطیل جون جونی بود و آنها از سران رژیم ایران مثل شاهان استقبال میکردند و مجیزشان را میگفتند مثل شاه پالانی و سایر دیکتاتورها پس لطفا کنی تعقل
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 7
    همانطور که افرادی امثال نارنین بنیادی ، فرچه توالت مصی پولینژاد ،رضا ربع الپهلوی و حامد اسماعیلیون بیست و چهار ساعته مشغول فریب برای تحریک مردم ایران میباشند و از طرف شبکه های تروریستی اشغال نشنال ال سعود منوتو بهائیان بی بی سی خبیث فارسی تغذیه شده و همراه با این شبکه های در پی اشوب و هرج مرج برای مردم ایران میباشند جمهوری اسلامی ایران باید هزینه امنیتی افراد بالا را برای تا مین کننده های انها سنگین تر کند و ایرانیهای باغیرت در ان طرف مرزها باید امنیت روحی روانی و جسمی این خائنین وطن فروش را به خطر بیندازند البته عاقبت همه این خائنین عاقبت نیما زم عبدالمالک ریگی و دیگر خائنین به ایران است اما نباید انها در ارامش مشغول توطعه ودسیسه علیه مردم بزرگ ایران باشند با امنیتشان حتما به خطر بیفتد و رژیم هایی امثال رژیم صهیونیستی و ال سعود و ال نهیان و ال خلیفه تاوان سنگینی پس بدهند .
    • رضا، IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      3 11
      بی ادّب ،بی شخصیت
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      0 0
      ۱۸:۴۶ اشتباه مثبت دادم. بی‌ادب بی‌شخصیت تویی
  • مجید IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 2
    بهتره گنده لاتای هر محله رو شناسایی کنید. چند وقته برای اغتشاشات از قمه کشا و چاقو کشا استفاده میکنند. و البته ای کاش تورم حل شه.
  • IQ ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 2
    اشراف اطلاعاتی
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 1
    احسنت
  • باشه IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    7 2
    منم متوجه شدم شده بودم ولی یادم رفت بگم ...
  • Parviz IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    17 11
    هوش شما عالی . فقط یک سوال . چطور متوجه نشدید دلار میره بالا
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      4 10
      دلار را شما با اغتشاش و احتکار بالا بردید از زیرش هم در نرید
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      1 1
      دلار دست پخت زمستان سخت اروپاست
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 3
    الان که مملکت به فنا رفته تعدادی از دنیا رفتند و تعدادی در زندانها هستند تعدادی هم به نوا رسیدند
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    7 6
    خب پیشگیری کردید؟! الان بی‌حجاب‌ها راست راست می‌چرخن و قانون‌مدارها سکوت کردن. این خوبه؟!
    • GB ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      8 4
      معلومه بیحجابها خیلی بهت فشار آوردن که فقط بیحجاب هارو دشمن میدونی
    • رضا IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      1 0
      استاد چرا در لبنان و فلسطین بهتر بگم شهرهای مذهبی عرب ۹۰ درصدشون بی حجاب ی کامل به سر می‌برند.
  • سلام IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 2
    اعتراض اعتراض اعتراض
  • ارزی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 1
    جناب طائب درباره نقاط کشور اغتشاش کار کیه .
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    7 1
    بابا اقتشاش چیه مردم ناراضی‌اند
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 1
    این کار نه اسراییل بود نه امریکا
  • ایران زیبا IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 3
    اعتشاش نداریم
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 1
    خخخ
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    4 1
    مدارک هسته ای چطور ا ز کشور خارج شد؟؟؟!؛
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    8 1
    شما که اینطوری میدونستید از ۱۵ ماه قبل هم میدونستید قرار دلارو ۵۲ تومن بکنند.
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      3 1
      ۱۸۵۳ دقیقا اول می‌دونستن دلار بالا میره گرانی بیشتر میشه بعد مردم اعتراض میکنن که گفتن اغتشاش کردن
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    10 1
    ذله شدن مردم از این همه گرانی و تورم و اختلاس
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 1
    وقتی قانونی که خودتان مصوب کردین و به مرحله نهایی رسیده خودتان زیر پا میگذارید دیگه از ملت چه انتظاری دارید
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 1
    بابامردم ندارن باچه زبانی بگیم نداریم
  • محمد جوادی US ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 2
    چرا من متوجه نمیشم که اگر خانم امینی تذکر را گوش میکرد چه چیزی درست میشد و حال که گوش نکرده و هدایت شده چه چیزی درست شده. شاید حالا فهمیدم که حرف ما یکیه و دیگه از این یکی کوتاه نمیائیم
  • دوستی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 4
    مردم راه گمراه نکنید فکر نون باشید کمبیزه اب هست
  • رسول IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 1
    فکر می‌کنید تا کی جواب بده؟؟؟؟
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    8 1
    کاش متوجه فساد های مالی و گرانی و بیکاری و نداری را هم متوجه باشید
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 12
    همه جریان مهسا امینی در حقیقت تفصیر پدر دروغگو ونیرنگبازش بود ،این فرد نامرد با قاطعیت و تاکید ف اوان همه جا فریاد زد :حتی دخترم در طول عمرش سرما هم نخورده ،!!خوب ما با شخصی با این صفت شیطانی روبرو بودیم ، این خداوند بود که مکر آنان را خنثنی و جماعت دروغ پبشه را رسوا کرد ،آنچه این شیاطین را بی آبرو کرد و به نظرم سنت الهی جاری گشت ؟بستر دروغ و فساد ایناها بود،تمام نمادهای آنان که ناشیانه سعی میکردند از ارزش های انقلاب اسلامی کپی لرداری کنند بلا استثنا دروغ و جعل بود گشتن مهسا امینی. دروغ کشتن وکشته سازی چند دختر بیمار روحی که رسوای بود قاتل و اراذل را شهید نامیدن قهرمانان آنان که همگی سراسر فساد و تناقض بود اخبار و ... همه وهمه بر اساس دروغ محض
  • مهلا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 2
    خب عاقلها برای چی اتو میدید دست دشمن و این همه هزینه چه جانی و چه مالی به کشورتحمیل میکنید
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 1
    من که از حرفهاش قانع نشدم
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    4 1
    وقتی یه عده مغز فندقی تصمیم گیری باشن نتیجه بهترازاین نمیشه
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    4 1
    بابا دشمن ما مسوولین نفوذی هستن
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 7
    این حرفارو ول کنید یک فکری به حال پیاده نظام دشمن یعنی قانون‌شکنان بی‌حجاب بکنید نظام میتونه یک روزه این وضعو جمع کنه ولی به دلایلی نمیکنه
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 1
    اغتشاش کدومه! نمی تونیم زندگی کنیم.
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 2
      مثلا خبرگزاری
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 3
    مرگ بر امریکا
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 2
    شما که ادعا دارین از اردیبهشت متوجه ماجرا شدین
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      1 1
      خفه شو حاجی قلابی از جوبشور قم
  • عمو IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 0
    جناب مشاور ما ها که حواسمون به حرکاتشون تو مهدکودکها هم بود علاوه بر کلّی خسارتها که زدند بهمون زیر باز تهمتها هم رفتیم. البته نمی گم کار آمریکا و اسرائیل بوده ولی عوامل مخرّب جوامع ذکر شده با همدستی علّتهای داخلی هنوز به تخریب و پرورش نسلهای زیبا بسیار مشغولند.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 1
    برنامه را کامل دیدم
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 2
    خسته نشدین ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نمیمبای IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 1
    به نظرم هر کس اندازه ذهنیت خودش اتفاق هارو قضاوت میکنه
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    4 2
    ملت دل خوش
  • CA ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 0
    ایشان بهتره از عملیات ها متعدد اسراییل بگن
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 1
    تا کی، نمیدانم .
  • بهروز IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 1
    اگه برای پروژه بعدیشان آماده نباشید، ابزارهایشان را مثل سلبریتی ها دست کم بگیرید، اوضاع بدتر میشه
    • غ ف IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      1 0
      ببنظرمن دشمن درپی این است که مردم را یکپارچه بدشمنی نظام برانگیزه غافل ازینکه دستش واسه مردم روشده .اینکه بایک یایکسلسله دروغ وگرای غلط کنترازدو درصد مردم رو به خیابان بکشی واغتشاش راه بندازی که نمیتونی نظام کشوری روساقط کنی.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    ملت دل خوشی دارند
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 0
    و دیگر هیچ
  • کارشناس IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    1 0
    صبر، سحر نزدیک است
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    زمانی ریگان در وقت ریاست جمهوریش گفت ایران راه نظامی ندارد باید فرهنگی عمل کنیم انهاشروع کردند ولی مسوولان ما خواب اینم ثمرش که بچه های باشند
  • علي IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    تخريب كردن،رفتند،،جاسوسانشون هم از كشور خارج كردند،
  • DE ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    1 0
    اینهم از مغز متفکرشان !
  • مهرداد IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    شما هم با مهسا امینی و غیره بهانه کافی دستشان دادید
  • ناشناس IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    چطور از وجود مهسی امینی کومله که با گوگوش و رقصیدنش و ماتیک زدنش از قبل حواستون جمع نبود
  • ایران IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    نمیخونم! ببین نظام رو زیادی امنیتی کردین
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    1 0
    مهسا امینی رو هم آمریکا کشت
  • علی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 1
    بخشی از جامعه دانش آموزی و دانشگاهی ما بدلیل کم کاری شورای عالی انقلاب فرهنگی دچار مشکل عدم شناخت صحیح از وضعیت کشور و تاریخ ایران و عدم شناخت صحیح از دشمنان این ملت میاشد چرا که در کتابهای درسی این مباحث وارد نشده و تا این مشکل برطرف نشود باید در اینده شاهد حوادثی مشابه حوادث ماههای گذشته باشیم ما باید جوانان خودمان را واکسینه بکنیم بعبارتی سطح بینش و بصیرت جوانان را بالاببریم
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    1 0
    سپاهی با لباس روحانیت
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    1 0
    مردم ایران برای بیان خواسته هاشون هیچ نیازی به بیگانه ندارن؛
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    از اردی بهشت مثلاً خرداد و فروردین نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس