کد خبر 1467606
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
‌

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بامداد جمعه از مردم مبارز فلسطین که به دعوت گروه عرین الاسود برای تظاهرات خیابانی علیه کشتار نابلس توسط رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمدند، تقدیر کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، هنیه در بیانیه ای نوشت: درود به ملت مبارزی که بامداد جمعه در میادین و خیابان ها حضور یافتند تا در پاسخ به کشتار نابلس در هر نقطه از فلسطین به حمایت از عرین الاسود قیام کنند.

وی افزود: ما با افتخار کامل سرتعظیم در برابر حضور گسترده در سرزمین های اشغالی و اردوگاه ها و تمام مناطقی فرود می آوریم که صدای حق و قدرت را فریاد زدند

این مقام ارشد حماس افزود: اعلام می کنیم که جنگ با دشمن وارد مرحله ای شده است که در درون خود دارای چنان قدرت عظیمی است که اشغالگران را درهم می شکند و آنها را از سرزمین آباء و اجدادی شان بیرون خواهند راند.

هنیه اظهار کرد: حضور خیابانی مردم در واقع میثاق با شهدا و اسرا و مبارزان آماده در جای جای این سرزمین مقدس و در اردوگاه‌هایی بود که به سان قلعه‌های پایداری و استقامت و مقاومت است.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد:ملت و مقاومت شجاع آن هرگز و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد که انتفاضه در حال افزایش آن در کرانه باختری مبارز خاموش شود.

وی نوشت: انقلاب مردم فلسطین تمام تلاش‌های ناکام را درهم خواهد شکست که به دنبال آن است تا خون شهدا، درد و رنج اسرا و امید ملت ما برای دستیابی به آزادی، بازگشت آوارگان به کشور و کسب استقلال عبور کند و آن را نادیده گیرد.

هنیه تصریح کرد: این انقلابی است که خود را در خیابان انداخته استو هر انسان آزاده مبارزی آن را خواهد گرفت و با روح و روان خود هجین خواهد کرد تا نسل پیروزی پرچم‌ها را بر فراز مناره های قدس و گنبدهای مسجد الاقصی و تمام مقدسات اسلامی و مسیحی به اهتزاز درآورند.

این بیانیه هنیه به دنبال حضور گسترده خیابانی مردم فلسطینی در حمایت از گروه عرین الاسود انجام می شود که هزاران فلسطنی در مناطق مختلف پنجشنبه شب در پی فراخوان گروه مقاومت "عرین الاسود" (کنام شیران) برای محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در نابلس در خیابان‌ها حضور یافته و در حمایت از مقاومت تظاهرات کردند.

گروه عرین الاسود ساعاتی پیش از تمام مردم فلسطین خواست که شبانه به خیابان‌ها و میادین اصلی شهر بیایند و از مقاومت در برابر دشمن صهیونیست حمایت کنند.

این گروه در بیانیه ای اعلام کرد که کسانی که گمان می کنند که عرین به پایان رسیده است، متوهم هستند، چرا که قطار مقاومت تازه در کرانه باختری به راه افتاده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SG ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    به حول و قوه الهی سریعتر نابود خواهید شد
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    زحمات رو مجاهدین فلسطینی میکشند حرافی هاشو و جاه طلبی هاشو این آقایون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس