کد خبر 1459442
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
هشدار شدید اللحن هنیه به اشغالگران

نیروهای سازمان زندان های صهیونیستی به اسرای فلسطینی در زندان های عوفر، مجدو و النقب حمله ور شده و آنان را سرکوب کردند که این تحرک، واکنش رئیس دفتر سیاسی حماس را به دنبال داشت.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نیروهای سرکوبگر وابسته به سازمان زندان های رژیم صهیونیستی امروز شنبه اسرای فلسطینی در برخی زندان ها را مورد حمله قرار داده و اقدام به سرکوب آنان کردند.

این مرکز حقوقی اشاره کرد که نیروهای سازمان زندان های صهیونیستی به اسرا در زندان های عوفر، مجدو و النقب حمله ور شده و آنان را سرکوب کردند.

در پی حمله سرکوبگران اسرائیلی به این زندان‌ها، اوضاع در زندان های رژیم صهیونیستی ملتهب شد است.

باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که بیشتر بخش هایی که نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به آن حمله کردند، اسرای جهاد اسلامی در آن نگهداری می شود.

سازمان زندان های صهیونیستی پس از سرکوب اسرا، ده ها نفر از آنان را به سلول انفرادی انتقال داد.

رژیم صهیونیستی پس از روی کار آمدن دولت تندرو و افراطی نتانیاهو دست به اقدامات بی سابقه ای علیه اسرا زده و تاکنون در همین راستا ده ها اسیر را در زندان های مختلف جابجا کرده است.

اسماعیل هنیه در واکنش به این تحرکات صهیونیستها گفت: منطقه به سمت تنش حرکت می کند و رویارویی در داخل زندانها نخواهند ماند. زندانبانان صهیونیست با دستور بن گویر تروریست، دست به حمله به اسیران زده اند. سرکوب زندانیان در راستای طرح کابینه نتانیاهو به سرکردگی وزیر امنیت داخلی این رژیم است.

وی افزود: رویارویی به داخل زندان محدود نخواهد شد و ملت ما اسیران خود را در رویارویی تنها نخواهد گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس