کد خبر 1467401
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
بذرپاش: دست نیاز به سمت شرکت‌های دانش بنیان دراز می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: مبلغ اقساط طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور، کاهش خواهد یافت.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش امروز در افتتاح ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن اردبیل، اظهار کرد: تمهیدات لازم در حوزه نظام بانکی در بخش کاهش اقساط طرح نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده و با نظر مساعد رئیس جمهور و معاون اول ریاست جمهوری مواجه شد که در اولین جلسه شورای پول و اعتبار ، موضوع فوق بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

وی افزود: زمین‌های مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور تعیین شده است و با توجه به تصمیمات اتخاذی در حوزه زمین و پرداخت اقساط، طرح‌ نهضت ملی مسکن سال ۱۴۰۲ پیشرفت بسیار چشمگیری به نسبت سال جاری خواهد داشت و با کلیه انبوه‌سازان سراسر کشور جلسه مهم برگزار شد و درخواست همکاری گسترده داشتیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن در دو بخش، تامین زمین و اعطای وام به متقاضیان و ساخت آپارتمان و تحویل به متقاضیان است و باتوجه به افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف ساختمانی، در تلاش هستیم متقاضیان با حداقل‌ترین قیمت، صاحب خانه شوند.

بذرپاش گفت: در شهرهای جدید در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در بخش‌های زیرساختی، زیربنایی و روبنایی مشکلاتی وجود دارد و برای تسریع روند پروژه جهش ملی مسکن در شهرهای جدید و رفع مشکلات تامین زمین به بافت‌های فرسوده توجه ویژه داریم که ناپایداری مسکن‌های شهری کاهش یافته و روند صاحب خانه شدن مردم تسریع خواهد شد.

وی ادامه داد: به کلیه استان‌ها دستور تسریع حداکثری در ساخت و ساز بناهای فرسوده صادر شده است و در سال ۱۴۰۲ یک جهش بسیار قابل توجهی در صدور پروانه نوسازی بافت‌های فرسوده در کشور رخ خواهد داد.

وزیر راه و شهرسازی تشریح کرد: ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل که پیمانکاری پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بود به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شد.

بذرپاش گفت: بخش دیگری از پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل با ۴۶۰ واحد در اندیشه ۳ پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و زمین یک هزار هکتاری که برای طرح نهضت ملی شهر اردبیل پیش‌بینی شده است و تصمیمات لازم جهت الحاق زمین فوق به شهر اردبیل اتخاذ خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سید IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    3 1
    از این وعهدها ما زیاد شنیدیم
  • . IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    3 1
    بیش از یکسال از ثبت نام ما میگذره و تمام استعلام ها و فرم ج سبز است اما هنوز در وضعیت تایید نهایی ماندیم و میگن زمین نیست صبر کنید تا یکی انصراف بده قرعه کشی کنیم یکی از شما ها رو بیاریم تو طرح!!!! و ازتون قسط اول رو بگیریم. شهر قم یعنی سهم هر زوج ایرانی در طول عمرشان یه تیکه زمین نیست که بدن بگن خونتون رو بسازید؟
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      0 0
      مردحسابی ده سال و نه ماه هست تومسکن مهرثبت نام کردم و پولشو دادم هنوزخونه رو نگرفتم. کجایی؟!
  • سعید IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    احسنت ، هر چه کمتر بهتر
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    بارک الله
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    طبق وعده انتخاباتی قرار شد 4 میلیون واحد مسکن تو این 4 سال تحویل مردم داده بشه . چی شد پس ؟ احمدی نژاد 4 میلیون واحد مسکن مهر بطور عملی تحویل ملت داد اونم با آورده تنها 5 میلیون تومن . سید محرومان ابرتورم مسکن همه رو له کرده
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    به کارگران مستاجر از دم قسط بدین بدون پیش پرداخت اگر میخواهید همه مردم خانه داشته باشند
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    مبلغ وام رو بیشتر کنید تورم بالا رفته
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 0
    آقای وزیر از بس قسط های طرح زیاد بود نتونستم چیزی پرداخت کنم و از طرح به ناچار انصراف دادم، شما فکر کردین ملت مثل خودتون حقوق میگیرن؟!
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    توی همدان سه ساله پول واریزکردیم یه اجر بهمون ندادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس