مسئولان آژانس از دیروز در حال بازدید و بررسی هستند

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس از روز گذشته در تهران حضور دارند و در حال بازدید و بررسی هستند.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و جمع خبرنگاران گفت: مذاکرات برجامی و توافق برجام معامله‌ای بوده که میان ۱+۵ و جمهوری اسلامی ایران برای اعتمادسازی انجام شد.

وی افزود: طرف‌های اصلی این معاهده تکالیفشان را انجام ندادند. به ویژه آمریکایی‌ها هم خودشون همکاری نکردند و هم اجازه ندادند دیگران همکاری کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: این جریان پرفشار سیاسی که به‌دنبال این است که تعهدات برجامی را ایران یکطرفه انجام دهد و آنها پایبند به تعهداتشان نباشند موضوع کاملاً غیرقابل قبولی است و ما فشارهای سیاسی، جوسازی، مساله‌آفرینی‌ها را برنمی‌تابیم.

اسلامی بیان کرد: موضوعی که وجود دارد این است که ما در چارچوب پادمان روابطمان با آژانس برقرار است مواردی را که بازرس آژانس مطرح کرده بود، مسئولین آژانس در تهران هستند و از روز گذشته در حال مذاکره، بازدید و بررسی هستند و ابهاماتی را که با برداشت ناثواب یک بازرس خلق شده بود رفع و رجوع شده است و یا در حال رفع و رجوع شدن قرار دارد.

وی ادامه داد: ما با تعامل، هماهنگی و پیگیری‌ که انجام دهیم همواره از اینکه به تولید ابهام جدیدی در فرایند همکاری‌های ما با آژانس بی‌انجامد جلوگیری می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    3 6
    توروخدا کناربیاین دیگه ماکه داریم میمیریم وهیچ امیدی برای ادامه زندگی نداریم داریم زیر فشار اقتصاد له میشیم
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      0 3
      کنارم بیان فایده نداره امریکا تا ایران نابود نکنه ول کن نیست متاسفانه انطرف کلی سرباز اقتصادی گذاشتن این طرف کلی فشل نفوذی سومدیر ....
  • ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 3
    این آژانس سرپا دروغ و افترا در خدمت صهیونیزم بین الملل است
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 2
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 1
    بیرونشون کنید.
  • پرشیا IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 1
    هیچ مسائل بین المللی نیس که با یه فسنجون ناب حل نشه. دستور کار هیأت آژانس: شرکت در مراسم جشن اقوام با لباسهای محلی و هدایای سنتی، (بومگردی+ قومگردی+اکوتوریسم) (وسط جشن درگوشی به هیات بگو خریدیم تمام :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس