@

سخنگوی سپاه، از گسیل امکانات، تجهیزات و نیروهای امدادی و خدمت‌رسان سپاه‌، بسیج و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای رفع مشکلات بحران ناشی از برف در چهارمحال و بختیاری و کوهرنگ خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف گفت: امکانات، تجهیزات و نیروهای امدادی و خدمت‌رسان سپاه‌، بسیج و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای رفع مشکلات بحران ناشی از بارش برف در چهارمحال و بختیاری و کوهرنگ به میدان آمده است.

سخنگو و مسئول روابط‌عمومی کل سپاه ادامه داد: عملیات امداد و خدمت‌رسانی سپاه برای رفع مشکلات ناشی از برف سنگین و پُرحجم استان چهارمحال و بختیاری و منطقه کوهرنگ که منجر به انسداد راه‌های ارتباطی روستایی و اختلال در زندگی مردم این منطقه شده آغاز گردید.

وی اظهار داشت: ‌از هنگام بروز بحران با دستور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه یگان‌های سپاه و بسیج چهارمحال و بختیاری و ظرفیت‌های مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیا با هماهنگی ستاد بحران استان و همراهی سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان به میدان امداد و خدمت وارد شدند.

شریف افزود: عملیات امداد و خدمت‌رسانی سپاه و سایر دستگاه‌ها در شرایط بسیار دشوار جوی در تمامی نقاط استان در حال انجام است و ماشین‌آلات مهندسی سپاه و خودروهای سنگین و راهسازی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در حال برف‌روبی امدادرسانی جاده‌ای و گشایش راه‌های ارتباطی روستاهای محاصره در برف هستند و تاکنون شمار قابل توجهی از مسیرها بازگشایی شده‌ است.

وی، رفع بخشی از نیازهای غذایی و زیستی مردم گرفتار در برف چهارمحال و بختیاری به ویژه منطقه کوهرنگ را از دیگر اقدامات سپاه و بسیج در این عرصه برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه استان و ناحیه عشایری و ده‌ها گروه جهادی بسیج با حضور در شهر کوهرنگ و روستاها در حال برف‌روبی پشت‌بام منازل مردم به ویژه ساکنان سالخورده و توزیع موادغذایی و تامین نیازهای ضروری دیگر آنان هستند.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: به فضل الهی عزم و اراده همه جانبه دستگاه‌های اجرایی سازمان‌های امدادی و خدماتی و نیز نیروهای مسلح با عبور از شرایط بحران در اسرع وقت شاهد بازگشت منطقه به وضعیت عادی خواهیم بود و ظرفیت‌های سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم‌الانبیا نیز تا آن زمان در کنار مردم خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    سلام و درود بسیار فراوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس