کد خبر 1465166
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
برف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از بارش برف و باران در محورهای ۱۵ استان کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر با بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، البرز، مازندران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، لرستان، مرکزی، همدان، سمنان ، قزوین و قم مواجه هستیم.

وی گفت: در برخی از محورهای استان خوزستان نیز باران می بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از تردد روان در محورهای شمالی از جمله هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر داد و افزود: در محورهای شمالی نیز بارش برف و باران جریان دارد.

سرهنگ شیرانی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین– کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع خبر داد و از رانندگان درخواست کرد با توجه به لغزندگی معابر و کندی تردد از عجله و شتاب پرهیز کنند.

وی از انسداد محورهای ریگان – ایرانشهر ،کرج_ چالوس، آزادراه تهران_ شمال و انار _ یزد خبر داد و گفت: محورهای خوانسار – بوئین و کوهرنگ – مسجد سلیمان در گردنه های چری ، تاراز و شاه منصوری نیز مسدود است.

سرهنگ شیرانی از رانندگان درخواست کرد که با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مجاز رانندگی کرده و قبل از حرکت از سلامت سیستم فنی خودرو، بخاری و برف پاک کن اطمینان حاصل کرده و با باک پر اقدام به تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: تردد در معابر کوهستانی و برف خیز فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس