دستور آماده باش وزیر بهداشت به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستورات لازم برای رسیدگی به مصدومان مناطق برفگیر صادر شد.

به گزارش مشرق، ارسلان خالدی‌فر اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یک تماس تلفنی، دستورات لازم برای آماده‌باش مراکز درمانی استان چهار محال و بختیاری به‌منظور رسیدگی فوری و ویژه به افرادی که ممکن است در مناطق محاصره شده توسط برف در این استان آسیب دیده باشند، صادر کرد.

وی افزود: دکتر عین اللهی همچنین در این تماس تلفنی در جریان پذیرش مراجعان و انجام رسیدگی‌های لازم و آمادگی پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مناطق محاصره شده در برف در چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طبق دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به مشکلات ناشی از بارش برف سنگین در استان چهار محال و بختیاری، تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان به حالت آماده‌باش، باشند.

خالدی فر عنوان کرد: در این تماس تلفنی گزارشی از اقدامات اورژانس و مراکز بهداشتی و درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در مواجهه با مشکلات ناشی از بارش شدید برف در استان چهار محال و بختیاری ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: در گزارش ارائه شده به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام ۳۲۷ مأموریت اورژانس در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق برف‌گیر چهارمحال و بختیاری ارائه شد، همچنین اعلام شد از این تعداد ۲۷ مأموریت مربوط به منطقه برف‌گیر کوهرنگ بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس