کد خبر 1464909
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
آنچلوتی: برزیلی‌های رئال مسخره‌ام می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که پس از انتشار گزارش‌ها درباره پیشنهاد تیم ملی برزیل به وی، بازیکنان برزیلی رئال او را مسخره‌ می‌کنند!

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال برزیل روز جمعه گزارش‌ها درباره پاسخ مثبت کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال به درخواست این نهاد برای پذیرش هدایت سلسائو را رد کرد.

شبکه تلویزیونی ای. اس. پی. ان برزیل گزارش داده بود که آنچلوتی به ابراز تمایل برزیل پاسخ مثبت داده اما هیچ توافق رسمی بین طرفین صورت نگرفته است.

آنچلوتی در پاسخ به این پرسش که آیا برزیلی‌های رئال همچون وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو و رودریگو درباره ماجرا از او سوال کرده‌اند یا نه، گفت: آنها درباره این موضوع جوک ساخته و می‌خندیدند اما درباره آن حرف نزدیم.

وی افزود: آنها به این داستان خندیدند، البته خنده آنها رفاقتی است. با این حال، واقعیت چیز دیگر است. من تا سال ۲۰۲۴ با رئال قرارداد دارم.

آنچلوتی ۶۳ ساله تابستان ۲۰۲۱ به رئال پیوست و دومین دوره مربیگری خود در این تیم را آغاز کرد. او در نخستین فصل به همراه کهکشانی‌ها لالیگا و لیگ قهرمانان را به چنگ آورد.

مرد ایتالیایی به‌رغم کارنامه قوی در عرصه باشگاهی و هدایت تیم‌های بزرگی همچون یوونتوس، آ. ث میلان، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و رئال، هرگز در سطح ملی مربیگری نکرده است.

تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و در ادامه «تیته»، سرمربی وقت این تیم از سمت خود استعفا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس