کد خبر 1463412
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
آنچلوتی به پیشنهاد برزیلی‌ها پاسخ مثبت داد

یک رسانه اروپایی از موافقت سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برزیل برای قبول هدایت تیم ملی این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری ESPN ضمن تأیید خبرهای اخیر درباره تمایل فدراسیون فوتبال برزیل برای استخدام کارلو آنچلوتی به‌عنوان سرمربی تیم ملی این کشور، اعلام کرد که مربی ۶۳ ساله رئال مادرید در پایان فصل به کار خود در جمع کهکشانی‌ها پایان خواهد داد و برای اولین بار در دوران مربیگری‌اش هدایت یک تیم ملی را برعهده خواهد گرفت.

براساس این گزارش،‌ آنچلوتی یک سال دیگر با رئالی‌ها قرارداد دارد، اما طبق گزارش منابع خبری مختلف، او در پایان فصل به کارش در سانتیاگو برنابئو پایان خواهد داد و به برزیل خواهد رفت تا جانشین تیته‌ای شود که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ به همکاری‌اش با سلسائو پایان داد. این در حالی است که او در اواسط سال ۲۰۲۲ در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود احتمالاً رئال مادرید آخرین تیم دوران مربیگری‌اش خواهد بود، اگرچه احتمال مربیگری در رده ملی قبل از بازنشستگی را هم رد نکرده بود.

به هر حال اکنون ESPN‌ با استناد به منابع نزدیک به تیم ملی برزیل مدعی شده که آنچلوتی ممکن است حتی قبل از فسخ رسمی قراردادش با رئال مادرید خبر موافقتش با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برزیل را اعلام کند. طبق ادعای این پایگاه خبری، مذاکرات آنچلوتی با برزیلی‌ها منجر به عقد قراردادی سه ساله در تابستان سال آینده خواهد شد که او را تا جام جهانی ۲۰۲۶ در سلسائو نگه خواهد داشت. در همین حال گفته می‌شود که بازیکنان برزیلی رئال مادرید شامل میلیتائو، رودریگو و وینیسیوس نیز از موافقت سرمربی‌شان با پیشنهاد مربیگری در تیم ملی برزیل مطلع شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس