کره شمالی

رسانه دولتی کره شمالی امروز دوشنبه از گسترش و سازماندهی دوباره بسیاری از واحدهای نظامی خود در هماهنگی با a رایط امنیتی جدید و با برنامه های عملیاتی خبر داد.

به گزارش مشرق، گزارش گسترش و سازماندهی مجدد واحدهای نظامی کره شمالی پس از آن منتشر شد که هفته گذشته این کشور رژه نظامی بزرگی برای بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس ارتش مردمی کره شمالی برگزار کرد و در ان موشک های بالستیک میان قاره ای و سایر سلاح های پیشرفته خود را در کنار واحدهای نظامی جدید رونمایی کرد.

براساس اطلاعات خبرگزاری رسمی کره شمالی بدون اشاره به جزئیات اعلام کرد بسیاری از واحدهای خدماتی و نظامی ارتش خلق کره شمالی گسترده و دوباره سازماندهی شدند این تغییرات در راستای شرایط جدید و تغییرات استراتژیک و ماموریت های تاکتیکی تمامی واحدها ضروری بوده است.

در بیانیه ای که به زبان انگلیسی از سوی خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر شده آمده است: کره شمالی رنگ های واحدهای نظامی خود را دوباره طراحی کرده است که نشانگر غرور و افتخار کامل در رژه نظامی بود.

کره شمالی پیش تر وعده داده بود رزمایش های ارتشی خود را گسترده تر کند و در جهت آمادگی کامل جنگی در واکنش به هرگونه عملیات مشترک سئول و واشنگتن پیش رود. در عکس هایی که از مراسم رژه هفته گذشته منتشر شده است موشک قاره پیمای هوآسونگ-۱۷ دیده می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    من از یه چیز کره شمالی خوشم میاد که بعضی از کشورهای غربی اونو ندارن. ان هم جربزه و شجاعت و اینکه مقابل شیطان بزرگ امریکا ایستادن و حاضر نیستن در برابرش زانو بزنن.ماشالله بهش
  • ب IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    خیلی خوشحالیم از پیشرفت برادر کیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس