.

اظهارات وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مبنی بر شدت گرفتن حملات علیه فلسطینی­ها، تمسخر نماینده پارلمان رژیم اسرائیل را به همراه داشت.

به گزارش مشرق از خبرگزاری فلسطینی سما، «رون کاتس» نماینده کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) طی سخنانی خطاب به ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه این رژیم گفت: وزیر لایکها پیش از اینکه ۷۲ ساعت قبل از عملیات هشدار دهی، پیشنهاد میکنم که با وزیر جنگ تماس بگیری و از این نوع از عملیات و مسائل مربوط به پان مطلع شوی.

بن گویر که آماج شدیدترین حملات از سوی شهرک نشینان صهیونیست قرار گرفته است، اخیرا اعلام کرد: ما مصمم به اجرای عملیات دیوار دفاعی ۲ در قدس هستیم.

وی با اعلام این خبر افزود که اختیارات دستگاه پلیس که در کنترل بن گویر قرار دارد، تخریب منازل [فلسطینیان] و بازداشت بیش از ۱۵۰ فرد، یورش به منازل و توقف فعالیت در مساجد فلسطینیان است.

بن گویر اظهار کرد: نشست کوچک امنیتی موسوم به "کابینت" بسیار مهم خواهد بود، اما تحمیل سلطه بسیار حائز اهمیت است و تلاش خواهم کرد که این مسأله رخ دهد.

وی به دنبال عملیات شهادت طلبانه یک فلسطینی که در جریان آن سه صهیونیست کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند، به پلیس دستور داد که طرح عملیات دیوار دفاع ۲ را آماده کند.

«یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) به دنبال عملیات شهادت طلبانه، به ایتامار بن گویر تاخت و او را «وزیر تیک تاک (شبکه های اجتماعی) و قرص‌های نان» خواند.

لاپید در تمسخر بن گویر گفت: «وزیر تیک تاک (شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و فیسبوک...) و قرص‌های نان دستور ورود به عملیات «دیوار دفاعی ۲» را داده است، در حالی که نه کابینه‌ای وجود دارد و نه هیچ گونه ارزیابی از اوضاع و هماهنگی بین نیروهای امنیتی. اگر این جدی نباشد، به همان اندازه مضحک خواهد بود.»

روزنامه یدیعوت آحارانوت در این باره نوشت: «بن گویر خودش را مسخره کرد، اما فرض کنید غیر از این است و او واقعاً عملیات دیوار دفاعی ۲ را می خواهد - اگر دولت این عملیات را آغاز نکند، بن گویر نه تنها به تمسخر دولت تبدیل می‌شود، بلکه باید استعفا دهد- چون اگر تصمیمی را اعلام کردید و اجرا نشد دقیقاً چه هستید؟ قدرت و تأثیر شما چیست؟ اجرا و عملکرد شما؟ اعتماد به شما تمام شده است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 0
    با اون کلاه مسخرش. خوب جولان بدید که دیگه ان شالله نفس های اخرتونه
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 0
    " اگر تصمیمی را اعلام کردید و اجرا نشد دقیقاً چه هستید؟" این جمله واقعاً آدم را یاد رفتار مسولان فشل و بیتفاوت جمهوری اسلامی می اندازد ! بعضی وقتها وعده میدهند یا دستور میدهند و البته اوضاع بدتر هم میشود! خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس