کد خبر 1462917
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
اردشیر امیرارجمند

برنامه بعدی منافقین برای موسوی برای تاریخ ۲۵ بهمن طراحی شده که باز هم امیرارجمند بازیگر اصلی آن خواهد بود.

به گزارش مشرق، طبق اطلاعات موثق و مستند، گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی، دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد این فتنه گر داده شده است.

برنامه بعدی منافقین برای موسوی برای تاریخ ۲۵ بهمن طراحی شده که باز هم امیرارجمند بازیگر اصلی آن خواهد بود.

یک منبع مطلع امنیتی گفت: اردشیر امیر ارجمند همان زندانی فراری است که در جریان فتنه ۸۸ میرحسین را به شکل مرموز و تمام عیاری در اختیار گرفته، اداره می‌کرد و عامل اصلی خروج وی علیه نظام جمهوری اسلامی بود.

این عنصر مرموز در همان مقطع بازداشت شد اما با استفاده از فرصت مرخصی از زندان، توسط گروهک منافقین از کشور فراری داده شد و به مقر آنها در اطراف پاریس منتقل شد.

منبع مطلع افزود: برادر اردشیر امیرارجمند به نام منصور از سران سازمان تروریستی منافقین است که اکنون نمایندگی آن سازمان تروریستی در استراسبورگ فرانسه را به عهده دارد. این فرد عامل وصل اردشیر به گروهک نفاق و سرپل بعدی اردشیر با گروهک است. از آنجا که منافقین برای اردشیر ماموریت مهمی را طراحی کرده و اصرار داشتند که عضویت وی در گروهک آشکار نشود لذا نامبرده را پس از مدت کوتاهی با هماهنگی اطلاعاتی فرانسه به محل امن دیگری منتقل و برادرش منصور را به عنوان رابط سرویس با سازمان قرار دادند.

سرویس اطلاعاتی فرانسه نیز با اغتنام از فرصت ارتباط خود با اردشیر امیر ارجمند را تقویت و گسترش داد و به تدریج وی را به عنوان منبع اطلاعاتی به استخدام خود درآورد.

این فرد آگاه اضافه کرد: با این که افراد شناخته شده دیگری در داخل تحت عنوان مشورت به میرحسین موسوی خط می‌دهند و برایش بیانیه می‌نویسند، اما همچنان مؤثرترین عنصری که به شکل سؤال برانگیزی اراده آن فتنه گر را در اختیار دارد و از قدرت وتوی نوشته‌ها و نظریات سایر خط‌دهندگان به میرحسین برخوردار است همان اردشیر امیرارجمند است که طبق اطلاع موثق بیانیه اخیر میر حسین را با کمک محمد جواد اکبرین به نگارش در آورده و به آن فتنه گر متوهم ابلاغ کرده است.

این منبع آگاه افزود: اصولاً سیر عبور موسوی از خط حضرت امام (ره)، نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران خطی است که امیرارجمند به صورت تدریجی به میرحسین القا کرد و آثار این عبور در بیانیه‌های پیشین منتسب به موسوی به صورت گام به گام و تدریجی مشاهده می‌شد. اما در بیانیه اخیر به صورت کاملاً صریح و عریان از آن رسماً پرده برداری کرد.

این منبع مطلع امنیتی اضافه کرد: طبق اطلاعات موجود گروهک تروریستی منافقین با هدف مصادره محصول خیالی اغتشاشات پاییز گذشته خط مشی منافقانه «همبستگی» با سایر گروهک‌های ضد انقلاب اعم از چپ، جمهوری‌خواهان، تجزیه طلبان قومی و ... را در پیش گرفته‌اند. به عنوان مثال در اوایل ماه گذشته هیات‌هایی از مرکزیت منافقین و حزب منحله دمکرات در حومه پاریس با کارگردانی و تحت نظارت سرویس اطلاعاتی فرانسه ملاقات مفصلی داشته‌اند و اکنون همان خط مشی را به اردشیر امیرارجمند ابلاغ کرده‌اند تا در ۲۵ بهمن ماه و به بهانه تبیین مفاد بیانیه عبور میرحسین از گفتمان انقلاب اسلامی و راهگشایی برای سازمان منافقین در تعیین آلترناتیو جمهوری اسلامی (!) اجلاسی متشکل از کلیه عناصر و گروهک‌های ضدانقلاب، ضد اسلام و تجزیه طلبان قومی برگزار نماید. البته سازمان منافقین دو استثنا قائل شده‌اند یکی خود آن سازمان(تا هویت منافقانه امیرارجمند بر ملا نشود) و دیگری سلطنت طلبان (تا آبروی ریخته میرحسین موسوی بیش از این زایل نشود و صدها موضع گیری دوران نخست وزیری‌اش علیه منافقین و رژیم منحوس پهلوی زیر سوال نرود)

این منبع مطلع در پایان گفت: البته شکوه و عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن، همچون همیشه بسیاری از معادلات دشمنان ایران را تغییر می‌دهد و حتی ممکن است امیرارجمند منافق را به لغو اجلاس ابلاغی گروهک تروریستی نفاق وا دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 52
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 28
  • فرهاد IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    37 12
    مرگ بر دشمنان نظام مردمی مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی ایران
    • منتظر IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      5 3
      بیش باد امسال کم کاری خودم در حضور راهپیمایی 22 بهمن را جبران میکنم به امید خدا
  • جانباز IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    21 7
    اگر واقعا اینگونه است چرا این عنصر مفلوک را زندانی نمیکنند ویا چرا محاکمه نمیکنند شده پیرهن عثمان بر علیع نظام و رهبری
    • حامد پلاس IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      1 3
      آخه مفلوک تر از مفلوک!! مگه نمیشه از تو زندان بیانیه داد؟؟
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      2 2
      متاسفانه مصلحت پدر نظام را در آورده
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    18 5
    چطور یک منافق تابلودار عضو برجسته یزستاد انتخاباتی نامزد ریاست جمهوری ایران بوده؟!
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    22 3
    بهمن ۸۸ سازمانهای نطر سنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات ۸۸ را تایید کردند فرهنگ سازی نکنیم این جماعت ابایی از سوریه کردن ایران ندارند
  • دوستی US ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    7 31
    این حرفا رو ول کنید فکر نون کنید
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 5
      دشمن فقط شکم صاحاب مرده ات را پچسب تا سقط نشی نفله
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      4 8
      ما ول میکنیم اغتشاشگرا ول کن نیستن
  • تندیس IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    23 3
    روح پرفتوح شهدا از جمله شهید دکترحسن آیت نجف آبادی شاد باد . ایشان روز قبل از ترورش در مجلس گفته بود اسنادی از میرحسین موسوی دارد که وابستگی او به ساواک و منافقین را فاش خواهد کرد . فردای انروز قرار بود این اسناد در مجلس مورد بررسی قرار گیرد که متاسفانه صبحدم همانروز و در هنگام رفتن ایشان به مجلس این شهید والامقام و تیزبین بدست منافقین ترور شد و کیف حاوی اسناد را تروریستها ربودند . در جریان تعقیب و گریز نیروهای امنیتی اسناد مورد اشاره در مکانی منتسب به این گروهک تروریستی کشف شد و در کتابخانه مجلس نگهداری میشد که متاسفانه در دوره ششم مجلس که اصلاح طلبان اکثریت انرا داشتند و در زمان ریاست کروبی بر مجلس مجددا این اسناد سرقت شد و دیگر یافت نشد البته نسخه هایی از ان در اختیار نیروهای امنیتی هست اما اصل اسناد پیدانشد . حال شما بیابید پرتقال فروش شیاد را .
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      0 1
      چرا همان موقع برای خلع موسوی اقدام نکردن
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      0 1
      خوب پدر امرزیده چرا همان موقع دهه 60 این اسناد را یکی نبرد پیش امام خمینی و این شیاد را رسوا نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • . IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    12 2
    فرمالیته است میخوان ازخود اپوزوسیون کشته سازی کنن وانتقام تهدید ودرگیری همدیگه رودراروپا بگیرن مجاهدین خلق دچارجنگ داخلی بین مسعود ومریم شده
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      1 2
      خواهر مسعود که سقط شده چی را میخواهند کشته سازی کنند
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    21 4
    خداوند لعنت کند میر حسین موسوی و محمد خاتمی که به نیابت از آمریکا نظم و آرامش را از مردم گرفته اند.
  • 🇮🇷 IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    16 4
    ملت ایران عزیز پای انقلابشان تاآخرین نفر هستند وخواهند بود به گروه های معاند سفارش می کنیم دست ازاعمال احمقانه بردارند وبه آغوش ملت ایران برگردند واز سازمان اطلاعات خواستار دستگیری منصور امیرارجمند هستیم ایران مقتدرترازافکاراست
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    8 7
    چقدر باور کردنی بود
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    12 1
    تاریخ مصرف هردو منقضی شده ازموده را ازمودن خطاست
  • علی افصحی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    11 4
    امام خامنه‌ای در ارتباط با شکست مفتضحانه فتنه ترکیبی فرمودند«نباید دچار غرور شویم. در میدان بمانید زمانی می توان از دشمنان آسوده خاطر شد که به اندازه ای پیشرفت کنیم که دشمن مایوس شده باشده »(نقل به مضمون) فرمان در میدان بودن انقلابیون ولایی از جانب ولی فقیه خردمند امام خامنه‌ای ناظر به همین تحرکات مدبوحانه مزدوران فارسی زبان داخل و خارج از کشور است. با این آمادگی نه تنها گروهک های چند نفره فراری و یا مخفی در ایران نمی توانند هیچ غلطی بکنند بلکه اربابان آن ها به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا هم از هر خطایی حذر خواهند کرد. گروهک های مزدور اگر کارآمد و موثر بودند و از حداقل پایگاه اجتماعی برخوردار بودند فراری نمی شده و در داخل کشور خباثت می کردند. این است که قرآن در سوره آل عمران آیه صد و بیست می فرماید :«وان تصبروا وتتقوا لن یضرکم کیدهم شیئا اگر انقلابیون پایداری کرده و حدود الهی را رعایت کنند تجرکات مذبوحانه ضد انقلاب و دشمنان هیچ آسیبی نمی تواند بزند»این دلگرمی انقلابیون است اتکا به پیام های قرآن و فرامین امام خامنه‌ای که متخذ از قرآن و معارف شیعی است سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      خسته نشدی افصحی؟
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    17 4
    موسوی خودش ماسون اعظم هست
    • محمد IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      0 3
      نه... ماسون ها اینجوری نیستن
  • امیرستار رحمانی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    9 3
    دنیادوستی مانع از بصیرت است وحب جاه ومقام غریزه ای نیرومند است که فتنه ها را می‌سازد بصیرت در این زمان یعنی گذشتن از هوای نفس و حفظ اتحاد واطاعت از اولی الامر گذرمعجزه انقلاب از تمام پیچ وخم های خطرناک توطئه های دشمنان از جمله جنگ تحمیلی و...همگی در اتحاد مردم با رهبر شان صورت گرفته است که امروز سربلندیم جمهوری اسلامی ایران ثمره جاودانه دین اسلام است وبه قولی ثبت است بر جریده عالم دوام ما
  • محمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    7 3
    توهم پشت توهم. این موسوی داره حرفشو بی پرده میزنه.
  • خ IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    3 4
    مرگ بر منافقین اما با این بیانیه ها مشکلات مردم حل نمی‌شود
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    15 3
    این مار زخمی را برا چی نگه داشتن. ، که هر روز یه فتنه رو به پا کنه و جونای مردم رو به کشتن بده ، جمعش کنین بره. ، این مردک پرو رو
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      2 1
      مرگ بر منافق
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 1
      چه میدونم
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 1
    موسوی از قبل از انقاب با تاسیس سوسیالیست های مسلمان نودش سرکرده فتنه بود الان راه نجات کشور عبور از،قوانین ظالمانه موسوی وخاتمی است تا این قوانین است کشور قادر با تامین عدالت اجتماعی رشد اقتصادی ورفاه نیست مردم ناراضی می شوند مردم ناراضی به خیابان امدند بلند گو دست اصلاح طلبان است تا نظام را ناکارامد وخواهان تاج سلطنت برای موسوی شوند پس تا فرصت هست مردم را از دست قوانین موسوی،هاشمی وخاتمی نحات دهید
  • سید فروزان CH ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    2 1
    موسوی هیچوقت خط امامی بوده ، در همان دوران صدارتش هم اجازه برخورد با منافقین را نمیداد ، میر سلیم در آن دوران وزیر کشور بود و بدستور موسوی به نیروهای کمیته و سپاه اجازه برخورد با منافقین را نمیداد .
  • شکری IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 2
    بابا دست بردارید از خراب کردن‌ها ، نخ نما شده
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 3
    جمع کنید
  • مش قنات IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 1
    فعلا بفكر گرانيم نظري ندارم
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 1
    خدا هدایتش کنه
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 1
    حقوق بازنشسته ها کارگران چقدر میشود ما دوس نداریم بمیریم چون خیلی مصیبت ها دیدیم
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 0
    باید مشخص شود ارتباط فامیلی اردشیر امیرارجمند با لیلی امیرارجمند زمان پهلوی به چه صورت هست
  • آلزایمر IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    2 6
    میرحسین موسوی فردی درستکار. مومن. صادق و سالم بوده و هست
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    به وضع معیشت مردم برسید و دزدی ها را کنترل کنید تا دشمن طمع نکند.
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 0
    وقتیکه این پیر فرتوت و فریب خورده شیطان از خط امام و انقلاب رد کرده ، دیگه گذشتن از موضعگیری های علیه منافقون ابایی نداره .
  • امید IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 3
    میرحسین وخاتمی آخرش مثل طلحه وزبیر بدست خود منافقین کشته می‌شوند وقتی تاریخ مصرفشان تمام شود برای آمریکا
  • نمینی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    5 1
    تاریخ مصرف اصلاح طلبان و شعارهایشان به پایان رسیده و دیگر خریداری ندارد.
  • DE ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 0
    این آقای امیر ارجمند نکنه یه چیزی از موسوی میدونه که ما خبر نداریم. عکس، سندی، مدرکی؟
  • محمد IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    2 1
    کاش بجای این حرفا که دیگر هیچ فایده ندارن تاریخ مصرفشون تموم شد یه کم به فکر گرانی بودید
  • حسین IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    3 1
    مرگ بر مسئول بی کفایتی که مردم را در فقرگرفتار کرده
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 1
    نمیدونم چی بگم
  • ایرانی🇮🇷 IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 1
    به نظر، فتنه و دسیسه زمانی پی ریزی میشود که مسئولین حکومت بر مدار مماشات و محرمانه دانستن خیلی از مسائل که گذر زمان هم به آن خورده و دلیلی برای افشا نکردن ندارد پافشاری میکنند، در واقع آبروداری میکنند. شفافیت از عملکرد افراد مسئول، باعث آگاهی جامعه میشود و به نوعی واکسینه میشوند، و مجال نقش بازی کردن را از منافق میگیرد! تا دیر نشده اسنادی که به اشتباه مهر محرمانه خورده را در خصوص خاتمی و روحانی و موسوی و هر آنکس که خود را ضد ضربه فرض میکند باید افشا شود تا نتوانند از این آبروداریِ بیجهت، سوء استفاده کنند برای به سر انجام رساندن اهدافشان. شفافیت علاج کار است، گذشت آن زمانیکه ترس از بهم ریختگی جامعه و موج سواری سودجویان داشتیم. همگان دیدیم در این آشوبهای ساختگی اخیر؛ چطور سربلند بیرون آمدیم.
  • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    1 4
    بعداز پیروزی انقلاب اسلامی وقتی امریکا و انگلیس از اینکه نتوانستند مطمئن شدند دیگر کاری از دستشان برای سرنگونی این نظام بر نمی اید افرادی را بصورت نفوذی از منافقین و غیره در حلقه های نزدیک افراد تاثیر گذار نفوذ داده تا بتوانند اهداف خود را در درازمدت پیاده کنند
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    ممنون
  • عمو IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    امیر ارجمند یا هر کس دیگه ایی هیچ غلطی نمی توانند کنند.
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    خائن
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    منبع آگاه بخوره تو سر مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس