۱۰۰ خانوار فلسطینی با دستور کابینه افراطی نتانیاهو بی خانمان می‌ شوند

فشار کابینه افراطی نتانیاهو علیه فلسطینیان رو به افزایش است و منابع خبری یکشنبه شب اعلام کردند که با تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب خانه های مردم، ۱۰۰ خانوار فلسطینی بی خانمان می شوند.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری "فلسطین الیوم"، شبکه "کان" رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود که این ساختمان مسکونی بزرگ در کوی "واد قدوم" در قدس" قرار دارد که مسؤولان اسرائیلی آماده تخریب آن می شوند.

کان بدون اشاره به زمان دقیق تخریب این ساختمان بزرگ، تنها اعلام کرد که این کار در روزهای آینده صورت خواهد گرفت.

با روی کار آمدن دولت تندرو رژیم صهیونیستی تخریب منازل فلسطینیان و نیز توسعه شهرکسازی و در سایه سکوت مجامع بین المللی بشدت توسعه یافته است.

همچنین دادگاه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه، حکم تخریب منزل شهید محمد الجعبری در شهر الخلیل را صادر کرد.

«محمد کمال الجعبری» مبارز فلسطینی آبان ماه در شهرک صهیونیست نشین «کریات أربع» در الخلیل به ضرب گلوله یک صهیونیست را کشت و ۵ تن دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، این عملیات که به شهادت الجعبری منجر شد، در نزدیکی منزل ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی انجام شد.

در همین راستا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از موافقت کابینه با ساخت یک شهرک جدید در منطقه مجاور نوار غزه خبر داد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود نوشت: با همکاری "اسحاق گلدکنوف" وزیر ساخت و ساز و مسکن امروز در کابینه تصمیم گرفتیم که یک شهرک جدید در مجاورت نوار غزه بسازیم.

اخیرا روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم" نوشته که کابینه نتانیاهو گام های گسترده ای در موضوع شهرک سازی در کرانه باختری برخواهد داشت. از جمله این گام ها، بهره برداری دوباره از شهرک "اویتار" بر فراز کوه صبیح در جنوب نابلس است.

حضور گسترده احزاب دینی صهیونیستی و حریدی در کابینه نتانیاهو باعث شده است که او برای راضی کردن آنها طبق توافق قبلی امتیازاتی بدهد. شهرک‌های صهیونیست نشین کرانه باختری و قدس اشغالی محل سکونت طرفداران احزاب دینی صهیونیستی و حریدی است و از این رو آنها خواهان توسعه شهرک سازی در آنجا هستند.

تحلیلگران سیاسی معتقدند که حضور راست افراطی و احزاب دینی صهیونیستی و حریدی در قدرت از یک سو موجب تشدید بحران و شکاف‌های داخلی می‌شود و ائتلاف حاکم به ریاست نتانیاهو رویکرد و سیاست‌های بسیار افراطی و فاشیستی را علیه فلسطینی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی و در کرانه باختری و قدس و نوار غزه در پیش می‌گیرد و از سوی دیگر به افزایش تنش‌ها در منطقه منجر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 1
    نتانیاهو در آخرت در دوزخ بی خانمان باشی تا ابد. آمین
  • سامان IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    اردوگاه های اسکان فلسطینیان توسط اعلی حضرت شاهنشاه اریامهر ساخته شد مردم فلسطین قدر دان ایشان هستن ولی به شاهنشاه مسله فلسطین یک مسله عربی است و ارتباطی به مردم ایران ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس