کد خبر 1467193
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
فلسطین

منابع فلسطینی اعلام کردند که در پی حمله امروز نظامیان رژیم اشغالگر به نابلس، ۶فلسطینی شهید و ۷۱نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش مشرق، در حمله امروز (چهارشنبه، ۲۲فوریه) نیروهای پلیس ویژه رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری تاکنون ۶ فلسطینی، ۷۱نفر دیگر مجروح شدند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که حال برخی از مجروحان فلسطینی منتقل‌شده به بیمارستان‌ها وخیم است؛ ده‌ها نفر دیگر دچار گازگرفتگی شده‌اند که کمک‌ها به آن‌ها ادامه دارد.

گروه «سرایاقدس» فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «محمد ابوبکر جنیدی» فرمانده این گردان در شهر نابلس و طی درگیری‌های امروز با نظامیان رژیم اشغالگر به شهادت رسیده است.

نظامیان «یمام» که یکی از چهار یگان ویژه پلیس رژیم صهیونیستی است، امروز یک جوان فلسطینی را در محله «القصبه» تعقیب می‌کردند که در پی آن، یک منزل مسکونی را به محاصره درآورده و با مردم درگیر شدند. نظامیان صهیونیست به این منزل محاصره شده دو موشک شلیک کرده‌اند.

در گزارش صلیب‌سرخ مستقر در نابلس آمده است: افرادی که با گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شدند، به بیمارستان منتقل شدند. چندین نفر دیگر نیز به دلیل استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شده‌اند که به صورت میدانی تحت درمانند. طبق این گزارش مجروحان دیگری نیز هستند که نیروهای امدادی تاکنون به آن‌ها دسترسی پیدا نکرده‌اند.

در پی این درگیری، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به حمله امروز به نابلس، تأکید کرد که این اقدامات پلیس رژیم صهیونیستی «تروریسم دولتی» است و هدفش سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی رژیم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 1
    خدایا لعنت میفرستم به صهیونها وارزوی پایان عمر منحوس این حکومت کودک کش را دارم در این ماه شعبان معظم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس