کد خبر 1466284
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
شورش زنان فلسطینی اسیر در زندان رژیم صهیونیستی

در ادامه شورش اسیران فلسطینی نسبت به شرایط غیر انسانی‌در زندان های رژیم صهیونیستی ، زنان فلسطینی اسیر در چنگال رژیم آپارتاید یکشنبه شب دست به شورش زدند.

به گزارش مشرق، منابع ویژه به شبکه "المیادین" گفته اند که اسیران زن فلسطینی در زندان "دامون" رژیم صهیونیستی بمدت دو ساعت بند ۳ زندان را بستند.

این منابع اعلام کردند که این اقدام زنان زندانی بعنوان نخستین اعتراض به شرایط زندان ها صورت گرفته است.

چهارشنبه شب گذشته نیز حدود ۲ هزار و ۵۰۰ اسیر فلسطینی در چندین زندان صهیونیست دست به شورش زدند.

براساس این گزارش، زندان‌های " ریمون"، "نفحه" و "عوفر" صحنه شورش اسیران فلسطینی علیه سیاست‌های تروریستی "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی افراطی رژیم صهیونیستی است.

بن گویر چهره جنجالی و تندرو کابینه نتانیاهو که همواره در صدر اخبار سرزمین‌های اشغالی قرار دارد به سازمان‌های زندان‌های این رژیم دستور داده است که اسیران فلسطینی فقط دو دقیقه می توانند حمام کنند.

براساس این گزارش، بن گویر همچنین دستور داده است که هر بندهای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، تنها یک ساعت آب داشته باشند.

از زمان روی کارآمدن دولت ائتلافی راست افراطی نتانیاهو و وزیران تندرویی چون بن گویر، شرایط اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تشدید شده است.

«بن گویر» که برای مقابله با حملات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی راهی جز فشار به زندانیان فلسطینی ندارد، پیشتر نیز تهدید کرده بود که شرایط زندان‌ را سخت تر خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس