کد خبر 1460225
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
کلاس های دانشگاه تهران در هفته اول مهر مجازی شد

آقازاده یکی از چهره های مشهور اصلاحات پس از اخراج از پردیس فارابی دانشگاه تهران، به صورتی کاملا غیرقانونی و با فشار جریان اصلاحات در گروه روابط بین الملل دانشکده فوق به صورت پیمانی استخدام شده بود.

به گزارش مشرق، محمد صادق امامی طی یادداشتی نوشت: این روزها یکی از مهمترین دانشکده های دانشگاه تهران ، صحنه تاخت و تاز اصلاح طلبان و حامیان آشوبگران شده است.

برای استادی که تابستان امسال در مرحله  گزینش مردود شده و در تمام مدت آشوبها با توئیتهای خود از اغتشاشگران حمایت رسمی و علنی می کرد پاداشی فوق العاده در نظر گرفته شده و تدریس بیش از ۱۲ واحد در نیمسال درسی پیش رو به این استاد واگذار شده است.

استادی که مدتها به دلیل همکاریهای اطلاعاتی با عوامل آمریکا در بازداشت نیروهای امنیتی بود و سال گذشته بازنشسته شده با حمایت برخی مدیران دانشگاه دنبال تمدید فعالیتهای مخرب خود در دانشکده فوق در قالب هیات علمی است!

یکی از جوانان وابسته به جبهه مشارکت که در دوران اصلاحات در قالب انجمن دفتر تحکیم در دانشگاه شریف فعالیت می کرد و مهمترین حرکتش ممانعت از دفن شهدای گمنام در این دانشگاه و حمله و اسائه ادب به تابوت شهدای گمنام بود توسط دولت اصلاحات به آمریکا اعزام شد و پس از بازگشت با حمایت وابستگان جبهه مشارکت و به صورت غیرقانونی در دانشکده فوق به عنوان هیات علمی پیمانی استخدام شده و اکنون با فشار همان عوامل وابسته به اصلاحات در پی ادامه حضور در قالب هیات علمی رسمی است!

آقازاده یکی از چهره های مشهور اصلاحات پس از اخراج از پردیس فارابی دانشگاه تهران، به صورتی کاملا غیرقانونی و با فشار جریان اصلاحات در گروه روابط بین الملل دانشکده فوق به صورت پیمانی استخدام شده بود و اکنون با فشار همان جریان و همراهی وابستگان به اصلاحات در دانشگاه تهران در آستانه استخدام مجدد در دانشکده مذکور است!

متاسفانه ریاست دانشگاه تهران در برابر این مجموعه اقدامات غیر قانونی و خلاف منافع انقلاب و نظام در دانشکده فوق  سکوت کرده و همین سکوت وابستگان به جبهه مشارکت را به تداوم اقدامات خلاف قانون و کاشتن نیروهای خود در دانشکده مذکور تشویق کرده است.

توقع نیروهای انقلابی و متدین دانشگاه تهران از ریاست این دانشگاه ، وفاداری ایشان به شعارها و اهداف رئیس جمهور انقلابی و مقابله با تحرکات جناحی و غیرعلمی عوامل وابسته به افراطی ترین بخش جبهه منحله مشارکت است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    9 1
    باسلام بایستی بااین نفوذی ها مبارزه کردواخراج شود که دوباره سناریوی جدید برای مردم درست نکنند .آقای رئیس یااینو اخراج کن یاباهمدیگه گورتونو گم کنید..
  • سید IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    6 0
    اراذل و اوباش اما از نوع یقه سفیدش !!!!!!!!!!!!!!!
  • سید IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    9 0
    اراذل و اوباش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس