کد خبر 1458757
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۸
یبوست

یبوست به ویژه یبوست مزمن از امراض شایع گوارشی است که افراد در طول زندگی دچار آن می‌شوند، در این مطلب به معرفی یک معجون معجزه گر برای درمان یبوست پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش مشرق،اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از مشکل یبوست مزمن رنج می‌برید از ترکیب انجیر و روغن زیتون استفاده کنید.
برای این کار کافی است تعدادی انجیر را در یک ظرف شیشه‌ای بریزید و روی آن روغن زیتون بریزید. در یخچال آن را قرار دهید و دوبار در روز یک بار صبح و یک بار هم شب قبل از خواب مصرف کنید؛ به مرور زمان خواهید دید که یبوست شما درمان می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 0
    بِاسْمِ اللهِ الرَّحْمانِ الرَّحيمِ بنام خدای بخشایندۀ مهربان وَ التّينِ وَ الزَّيْتونِ ﴿١﴾ به انجیر و زیتون سوگند وَ طورِ سينينَ ﴿٢﴾ و طور سینا وَ هاذَا الْبَلَدِ الْأَمينِ ﴿٣﴾ و این دیار ایمن لَقَدْ خَلَقْنَا الْإنْسانَ في أَحْسَنِ تَقْويمٍ ﴿٤﴾ انسان را در نکوترین برآورد و قوام آفریدیم ثُمَّ رَدَدْناهُ أَسْفَلَ سافِلينَ ﴿٥﴾ سپس وی را به فروترین پستی بازگرداندیم إلَّا اللَّذينَ آمَنو وَ عَمِلُو الصّالِحاتِ فَلَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنونٍ ﴿٦﴾ مگر آنان که باور آورده و کارهای شایسته کردند که پاداشی پایا و بی‌کاست برای آنهاست فَما يُكَذِّبُکَ بَعْدُ بِالدّينِ ﴿٧﴾ پس دیگر چه تو را به تکذیب دین و جزا وا میدارد؟ أَ لَيْسَ اللهُ بِأَحْكَمِ الْحاكِمينَ ﴿٨﴾ آیا خدا بهدادترین حکام و داوران نیست؟ صَدَقَ اللهُ الْعَلِيُّ الْعَظیمُ راست گفت خدای والا سترگ
  • IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    لطفاً در مورد تغییر قانون ارث و مالیات بر ارث نیز هشدار دهید. چرا باید نصف سپرده فردی که با دسترنج خودش با تحصیل و با پرداخت مالیات هر ماهه و عوارض مختلف صاحب خانه و حساب سپرده شده بعداز مرگش بابت مالیات بر ارث از او کم شود.یا چرا خانمی که با دستمزد خودش صاحب خانه شده و به خاطر عقیم بودن شوهر صاحب فرزند نشده است نصف خانه به همسرش تعلق بگیرد در حالی که حتی یک قسط وام را هم همسرش نپرداخته و حتی خورد و خوراک همسرش را هم به خاطر خساست حتی با وجود اهمیت زن و تمکن مالی مرد پرداخت نکرده. زن حتی هزینه ی خورد و خوراک خود را نیز پرداخت کرده . حتی اگر شوهر هزار تومنی در جایی کرایه یرماشین زنش را داده موقع برگشت با بهانه یرپول خرد ندارم چند برابرش را از زنش گرفته است باید نصف ثروت زن به شوهر برسد. فکر نکنم خدا هم راضی باشد چه رسد به زن.زن با نخوردگی و نپوشیدگی و مسافرت نرفته این ماه تا آن ماه پولها را کم کم واقعا قطره قطره جمع کرده و بعد از پنجاه سال یک خانه خریده به شوهر گردن کلفت و خانواده اش برسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس