مافیا

رسانه‌های ایتالیایی از دستگیری تحت تعقیب ترین رئیس مافیای سیسیل در این کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه خبری آنسا روز دوشنبه گزارش داد که پلیس کارابیناری ایتالیا، «متئو مسینا دنارو»، تحت تعقیب ترین رئیس مافیای این کشور را دستگیر کرده است.


براساس گزارش رسانه های ایتالیایی، مسینا دنارو رئیس مافیای بدنام «کوزا نوسترا» سیسیل است و از سال ۱۹۹۳ متواری و پلیس به دنبال وی بوده است.

شبکه بی بی سی گزارش داد، دنارو بعد از ۳۰ سال فرار در یک کلینیک درمانی خصوصی در شهر پالرمو بازداشت شده است. رسانه های ایتالیایی میگویند که او در این کلینیک تحت عمل جراحی قرار داشت که در ساعت ۱۰ صبح بازداشت و توسط پلیس کاربیناری به یک مکان نامعلوم منتقل شده است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 1
    ایتالیا بخشی از غرب وحشی است که بخش های مهمی از آن کشور تحت مدیریت شبکه مافیای پیچیده و با ریشه های چندصد ساله بوده، یکی از رؤسای آن پس از سی سال دستگیر می شود! این کشورِ مافیایی تا چندی قبل که توسط برلوسکونی فاسد و رشوه گیر و اختلاسگر اداره می شد در اغتشاشات اخیر در کنار آشوبگران ایستاده و با همراهی سایر کشورهای مفلوک غرب وحشی لُغُز می خواند. همه کشورهای غرب وحشی توسط مافیای قدرت، ثروت، فساد و فحشا اداره می شوند که در این بین، ایتالیا زبانزد است.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 0
    بالأخره تمام جنایتکاران به دام می افتن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس