خبر خوش معاون وزیر دفاع برای مجموعه پلیس‌‌/تلاش برای ساخت منازل ارزان قیمت نیروهای مسلح

معاون وزیر دفاع گفت: ساخت حدود ۵۰ هزار واحد مسکن برای نیروی انتظامی در دستور کار داریم تا با وجود همه مشکلات دیگر دغدغه مسکن نداشته باشند.

به گزارش مشرق، سردار سید مجید ابن‌الرضا امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رسیدگی به وضعیت مسکن نیروهای مسلح اظهار کرد: یکی از اولویت های ما ساخت و تامین مسکن نیروهای مسلح در مناطق محروم است.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: ساخت حدود ۵۰ هزار واحد مسکن برای نیروی انتظامی در دستور کار داریم تا با وجود همه مشکلات دیگر دغدغه مسکن نداشته باشند.

سردار ابن‌الرضا با بیان اینکه برای مسکن نیروهای مسلح ۲ نوع تسهیلات درنظر گرفته شده است، گفت: یکی وام طرح حکمت ویژه سازمان نیروهای مسلح و دیگری هم وام طرح ملی مسکن است تا تسریع در کار ساخت مسکن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نباید ایجاد همه زیرساخت‌های مسکن نیروهای مسلح بر عهده وزارت دفاع باشد، ادامه داد: باید مجموعه استان‌ها حداقل زمین مورد نیاز را برای ما در نظر بگیرند تا بتوانیم مشکلات بر سر راه ساخت مسکن را برطرف کنیم.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: تاکنون ۱۰۴۸ هکتار زمین برای طرح ملی مسکن نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است.

سردار ابن‌الرضا با تاکید بر این که تمام تلاش را برای به حداقل رساندن هزینه‌ها در ساخت مسکن نیروهای مسلح خواهیم کرد گفت: امکانات مهندسی خودمان را پای کار می‌آوریم تا اینکه ساخت مسکن با قیمت کمتری صورت گیرد و ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر ساخته شوند.

وی در خصوص وضعیت مسکن نیروهای مسلح در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار کرد: مشکل مسکن تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در استان می‌بایست حل شود که حدود ۵۰ درصد از آن مربوط به مرکز استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس