کد خبر 1453864
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
هکر ارزهای دیجیتال در کازرون به دام افتاد

فرمانده انتظامی کازرون گفت: هکری که در شبکه‌های اجتماعی به بهانه فروش ارز دیجیتال از کاربران اینترنتی کلاهبرداری و حساب ارزهای دیجیتالی آنها را خالی می‌کرد،دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ اسماعیل زراعتیان در این باره گفت: در پی هک حساب ارز دیجیتال از چند شهروند کازرونی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا، هکر حساب ارز دیجیتال که جوانی ۲۴ ساله بود شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از طریق ارز دیجیتال اعتراف کرد، گفت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

زراعتیان گفت: شهروندان هرگز بر روی لینک‌های ارسالی از شبکه‌های اجتماعی و با شماره‌های شخصی کلیک نکرده و رمز عبور ارز دیجیتال خود در اختیار افراد غیر قرار ندهند و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی آن را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش فوریت های پلیسی) و یا شماره تلفن ۰۷۱۴۲۲۲۲۵۴۴ اطلاع رسانی کنند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس