کد خبر 1453747
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
اظهارات کاپیتان ایران بعد از نجات فاینورد

کاپیتان ایران بعد از نجات فاینورد از شکست صحبت کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فاینورد یکشنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر هلند مقابل اوترخت صف آرایی کرد که با نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

فاینورد در این بازی با نتیجه یک بر صفر باخته بود که علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی کشورمان با ورود به زمین از دقیقه ۵۹ و به ثمر رساندن گل تساوی در دقیقه ۹۰ ناجی فاینورد شد.

جهانبخش بعد از این عملکرد درخشان و بازی کردن نقش ناجی برای تیمش گفت: می دانستیم بازی سختی را مقابل اوترخت خواهیم داشت. رقیب در نیمه اول سوار بر بازی بود و در ۱۰ دقیقه اول فشار زیادی روی دروازه ما آورد و با یک موقعیت به گل رسید. در نیمه دوم تلاش کردیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم. من هم وارد زمین بازی شدم و تلاش کردم تا مفید باشم. خدارو شکر موفق شدم گل بزنم و به تیم کمک کنم.

اظهارات جهانبخش بعد از نجات فاینورد

وی درباره تاثیرش به عنوان بازیکن در زمین گفت: شما به عنوان یک بازیکن جایگزین وظیفه دارید تا روند بازی را تغییر دهید و مهم باشید. همیشه تقابل با اوترخت سخت است ولی به غیر از ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی ما تیم برتر میدان بودیم.

کاپیتان تیم ملی ایران درباره رقابتش برای حضور در ترکیب فاینورد گفت: ما در لیگ هلند، لیگ اروپا و جام حذفی حضور داریم. برای حضور در چند تورنمنت باید در هر پست چند بازیکن آماده داشته باشید. ما ترکیب خوبی داریم و رقابت باعث می شود کیفیت تیم بالا برود. هر روز تلاش می کنم تا بهتر شوم و به بازیکن کلیدی تیم تبدیل شوم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس