کد خبر 1453471
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
بارسلونا و جنگ برای تداوم صدرنشینی

بارسلونا و اتلتیکومادرید در حالی امشب به مصاف هم می‌روند که آبی اناری‌ها برای محکم کردن جایگاه خود در صدر جدول، به سه امتیاز بازی نیاز دارند.

به گزارش مشرق، بارسلونا و اتلتیکومادرید در هفته شانزدهم لالیگا یکشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف هم می‌روند تا آبی اناری‌ها بعد از شکست رئال‌مادرید مقابل ویارئال با کسب سه امتیاز دیدار امشب، اختلاف خود را با کهکشانی‌ها به ۳ برسانند.

البته که شاگردان ژاوی هرناندز کار سختی برابر تیم باتجربه اتلتیکومادرید به رهبری دیگو سیمئونه دارند زیرا همین حالا هم با وجود وضعیت بحرانی این فصل خود، با ۲۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند.

تارنمای مارکا درباره دیدار امروز این دو تیم با تأکید بر اینکه شاگردان ژاوی با بهترین ترکیب خود بازی خواهند کرد، نوشت: اگر بارسا بخواهد از دیدار خود در متروپولیتانو امتیازی بگیرد قدرت بازی و خط حمله خود را باید تقویت کند تا آنچه در بازی قبلی مقابل اینترسیتی رخ داد و باعث عصبانیت ژاوی شد تکرار نشود؛ بازی که به پیروزی ۴ بر ۳ بارسلونا ختم شد؛ اما عدم قدرت و حضور ناکافی بازیکنان در برخی نقاط زمین صدای سرمربی را درآورد.

ضمن اینکه ژاوی در این بازی هم نمی‌تواند بر روی لواندوفسکی مهاجم لهستانی و آلبا حساب کند، زیرا محرومیت آنها ادامه دارد. به همین دلیل ژاوی دیروز هشدار داد که این بازی خیلی سخت خواهد بود.

از سوی دیگر، گریزمان پس از جدایی از بارسا، انگیزه فراوانی برای رویارویی با شاگردان ژاوی و هم تیمی‌های سابق خود دارد.

ترشتگن، کونده، اریک گارسیا، سرخی روبرتو، کریستنسن، بوسکتس، دی یونگ، دمبله، رافینیا، آنسو فاتی و پدری بازیکنان اصلی بارسا در بازی با اتلتیکو هستند و اوبلاک، ساویچ، خیمنز، کاراسکو، گریزمان، کاندوپبیا، فلیکس، موراتا، یورنته، باریوس و رگیلون هم یازده مرد اصلی سیمئونه خواهند بود.

بارسلونا و جنگ برای تداوم صدرنشینی

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس