حمید فرخ نژاد

فرخ‌نژاد چاقویی که بر پیکره سینما و همکارانش زده بود را چند بار درآورد و دوباره به تن آنها فرو کرد. دقیقا مشابه رفتار اوباشی که در طول این آشوب‌های اخیر با مردم و بسیجی‌ها کردند.

به گزارش مشرق،حمید فرخ‌نژاد اسمی است که این روزها بارها در فضای مجازی تکرار شد. شاید بد نباشد او را اولین جاهل/لمپن سینمای ایران خطاب کرد که تیزی خود را از پشت تا میانه‌ ستون فقرات همکاران‌اش در سینما فرو کرد و بعد هم بی‌سروصدا صحنه‌ جرم را به مقصد آمریکا ترک کرد.

او با بازی در سریالِ سقوط که توسط پلتفرم فیلیمو تولید شده است، نقش یک مامور امنیتی را بازی می‌کند. ماموری که در جنگ با داعش در عراق حضور دارد. تنها چند روز بعد از اتمام فیلمبرداری این سریال که به صورت مشترک توسط محمد حسین مهدویان و سجاد پهلوان‌زاده کارگردانی شده بود، فرخ‌نژاد که از قبل دستمزد میلیاردی بازی‌اش در این سریال را گرفته بود، از ایران خارج و با رفتاری به دور از اخلاق حرفه‌ای به انتشار مطلبی علیه رهبر ایران پرداخت تا علاوه‌بر نشان دادن چهره واقعی خود، دست همکاران خود را که ماه‌ها زندگی و حیثیت خود را صرف ساختن این سریال کرده بودند، درون پوست گردو قرار داده باشد.

در نامه‌ای منتسب به گروه تولید سریال «سقوط» که خطاب به حمید فرخ‌نژاد نوشته شده است، رفتار وی با این پروژه مورد انتقاد قرار گرفت. به بخشی از این نامه که بیشتر به زحمات و سختی‌هایی که در طول ساخت این سریال کشیده شده است دقت کنید؛ مگر می‌شود شب‌های سرد سقز را که با مهمان‌نوازی هموطنان عزیزِ کرد گرم شده بود، فراموش کرد؟ مگر می‌شود شب‌بیداری عوامل تولید و علاقهِ‌شان را به تولید سریالی متفاوت و جذاب برای مردم از یاد برد؟ چطور می‌شود که زحمت‌های گروهی را که خود در میان‌شان بودید، نبینید و تصمیمی فردی بگیرید که پخش سریال به مخاطره بیفتد؟ چطور می‌شود وقتی یاد بیانیه‌نویسی بیفتید که کارتان تمام ‌شده باشد و بی‌خبر بار سفرتان را هم بسته باشید، ولی برایتان مهم نباشد که بقیه اعضای گروه چه بلایی بر سرشان می‌آید؟


البته این تمام ماجرا نبود. این جاهل لمپن علاوه‌بر بازی در سریال سقوط، به‌هاپولی کردنِ پول یک فیلم سینمایی دیگر هم دست زده است. او قرار بود در فیلم سینمایی پالایشگاه که یکی از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی است به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کند.

ظاهراً شرط فرخ‌نژاد برای حضور در یکی از نقش‌های فرعی این فیلم، دستمزدی معادل ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان بوده که توسط تهیه‌کننده این پروژه به او پرداخت می‌شود اما تا لحظه آخر حضورش در کشور حاضر به بازپرداخت این مبلغ نشده و در نهایت با خروج از کشور سرنوشت پولی که حق او نبوده معلوم نیست چه می‌شود.

علاوه‌بر این آثار، حمید فرخ‌نژاد دو فیلم دیگر در نوبت اکران دارد که به احتمال قوی آن فیلم‌ها هم وضعیت‌شان بهتر از سریال سقوط نباشد. فیلم‌هایی که هر کدام چندین میلیارد هزینه‌ ساخت‌شان بوده است. پول‌های کلانی که صرفاً به خاطر یک لمپنِ چاله‌میدانی که به اشتباه از سینمای ایران سر در آورده بود، حالا به باد هوا می‌رود. جدای از این سریال‌ها و فیلم‌ها، این جاهل/لمپن یک تنه توانست با فرارش‌اندک اعتبار و مقبولیت بازیگران سینما را در بین مردم و قوه قضائیه خدشه‌دار کند. زیرا حمید فرخ‌نژاد به همراه تعدادی از بازیگران سینما پیشتر به خاطر فعالیت‌های سیاسی‌شان در فضای مجازی ممنوع‌الخروج شده بودند.

در این بین حمید فرخ‌نژاد به بهانه‌ سال نو میلادی و دیدن فرزندش به کمک سازمان سینمایی و تعهد دادن، قوه قضائیه را مجاب کرد تا اجازه خروج او را از کشور صادر کند. او به قصد اقامت دائم از ایران فرار کرد تا با این احتساب زیر تعهد خود زده باشد. تعهدی که بر اساس اعتماد تنظیم شده بود. شاید بعد از این اتفاق دیگر زیبنده و مقبول نباشد که قوه قضائیه با این افراد نگاهی رافت‌آمیز داشته باشد. چرا که نتیجه‌اش می‌شود دزدیدن پول بیت‌المال و بدتر از آن لگد مال کردن اعتماد مردم.


حمید فرخ‌نژاد در ادامه به رفتارهای خود ادامه داد. اول از شبکه‌های معاند تشکر کرد و بعد هم میهمان شبکه تروریستی سعودی ایران اینترنشنال شد. کارهایی که نشان می‌داد او دیگر قرار نیست به ایران بازگردد و به دروغ بگوید که صفحه‌ام هک شده بود. او با این کارهای خود، چاقویی که بر پیکره سینما و همکارانش زده بود را چند بار درآورد و دوباره به تن آنها فرو کرد. دقیقا مشابه رفتار اوباشی که در طول این آشوب‌های اخیر مردم و بسیجی‌ها را با چاقو تکه و پاره می‌کردند. این اشتراک رفتاری به خاطر آن است که حمید فرخ‌نژاد هم خودش یکی از همان اوباش/لمپن چاله‌میدانی بوده که به اشتباه از سینمای ایران سر در آورده بود.


البته این اتفاق را باید به فال نیک گرفت. چرا که حالا می‌توان هوشیارتر بدنه سینما را تصفیه کرد. کاری که دیر یا زود باید رخ می‌داد. تمام جاهل لمپن‌هایی که اشتباهی وارد سینما شده‌اند باید بروند و انسان‌های شریف جای آنان را بگیرند...

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 0
    ترانه علیدوستی با چه دبدبه کبکبه ای در کن حضور داشت. دامن بسیار بزرگ مثل دوران فیلمهای کلاسیک ، بر باد رفته ! فقط کلارک گیبل اش کم بود و قصر تارا ! اما وقتی از زندان اوین بیرونش میکنند زبانش را در میآورد ! البته انیشتن هم چنین تصویری دارد ولی او رفتار طنزش را همه جا داشت نه اینکه یک جا خود را طاووس نشان دهد جای دیگر کلاغ !
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    پدران و مادران کسانی که فرزندشان در اغتشاشات اخیر شرکت داشته و حکم اعدام یا زندانی دریافت کرده اند باید مستقیما یا توسط وکیل ، از کسانی که تحریک کننده فرزندشان برای انجام اقدامات اخیر بوده به دادگاه شکایت کنند زیرا تحریک آنها موجب اقدامات ضد قانون فرزندشان شده است . کسانی مانند علی دایی- علی کریمی - مدیران بی بی سی فارسی و ....
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    لعنت بر فرخ نژاد
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    احتمالا با لابی عربستان و حمایت مافیای هالیوود در فیلمهای اکشن همبازی جیسون استاتهام، راکی و راک خواهد شد . محدودیتهای ایران را نداشته و دوست محمود آنجلینا جولی هم پارتنرش میشود ! بنازم به مسئولان ارزشی با بصیرت که خودشان را فله ای باید سوار گشت ارشاد کرد و فرستاد کهریزک.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    مرحوم خسرو سینایی اگر میدانست این بیشرف چه کثافتی میشود هرگز در عروس آتش نقشی به او نمیداد. یارب روا مدار که گدا معتبر شود -- گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود.
  • ناشناس IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    این سلبریتی های خائن لیاقت ندارند که در مملکت اسلامی زندگی کنند باید آواره کشور کفر شوندومدام آنها را تحقیر کنند.
  • ... IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    وقتی سینمارو از فسادو مافیا پاک نکنید نتیجه اش میشه اینکه اینجور ادما میان بالا جو گیر میشن فکر میکنن یه کودی هستن زمانی که ترانه علیدوستی وطن فروشی کرد حسابشو میرسیدن این بیشرفا حساب کار دستشون میومدچطور که اکثر سلبریتی ها با دشمنان ایران ارتباط دارن
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    چهره اش به درد نقش منفی میخورد ولی معلوم نیست چرا در نقش مثبت بازی میکرد ! چشمانش بهم چسبیده . فکش پهن . کافیست او را با افرادی مثل راجر مور ، پیرس براس نان ، جرج کلونی و تام کروز مقایسه کنید.
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    واقعا حیف که دیگه همچنین هنرمند کاربلد و باسوادی رو نداریم هرجا هستی خوب و خوش و سلامت باشی مرد بزرگ
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    جمشید هاشم پور نفش منفی داشت ولی هرگز لات نبود. آدم با نزاکتیست. فرخ ذاتا بیشرف و لات است. خوب شد رفت تا ماهیت رذلش بیشتر آشکار شود. یک بار جستی ملخک دو بار جستی ملخک آخر تو چنگی ملخک ! تو و اون معصی و سایر اراذل و فواحش خائن در موعد مقرر مشمول اجرای عدالت مردمی خواهید شد. از الان وقت داری وصیتتو بنویسی. بوفالوی پفیوز .
  • عبدالله مومن IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    نتیجه بهاء دادن به اوباش هنرتن و فراموش کردن هنرمندان متعهد در جمهوری اسلامی ایران !!!
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    خیلی سوز داره نه بسوزید ما این بار از سوزش شما خوشحالیم
  • DE ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    بدجور سوختید
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    آقای فرخ نژاد قرار بود یه عده دیگه از ایران برن نه شماها؟خخخخخ.نتونستی ۳روز صبرکنی؟
  • بهرام IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    اعلان قرمز اینتر پل برای حمید فرخ نژاد مخال است. او بعنوان پناهنده سیاسی و مخالف نظام جمهوری اسلامی مورد حمایت امریکا و غرب است. اعلان قرمز در چنین مواردی جواب نمیده. باید مثل روح الله زم دستگیر و کلکش کنده شه تمام.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    10 19
    دمش گرم
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      شما ها اگر نابودی وطن و از بین رفتن منافع ملت به نفع عقیده پوسیده تان باشد را هم هم تایید می کنید خسر الدنیا و الاخره هستید
    • علی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      دمش یخ
    • ح IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید!! یه بیشرف هم وقتی یه بیشرف دیگه رو میبینه خوشش میاد!!
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      دم سردار رادان گرم
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      عین خر نیستیا خوده خری :)
  • یکی نه عین هیچ کس 1401 IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    7 4
    خب دیگه! مرغی که انجیر می خوره نوک اش کجه !؟ یادتونه!؟
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      😂 👍. ولی حلالش . بچه هام همه فیلمهای کمدیش رو دوست دارن و میبینن
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      حمید فرخ نژاد برای ما عربستان مهره ی سوختست. تبدیل به زباله می کنیم اون آشغال را مثل علی کریمی که برای ما فقط ابزار بود
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    کارش درسته
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    من قبولش دارم ، بقیه رو نمیدونم
  • ضا IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    جاهل ! اوباش ! جاهل چاله ميدونى و و و … ! چه خبره بابا ؟! بگيد سوزيديد خب ! حماقت خودشون. ميندازند گردن بقيه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    بااینهمه که نوشتیدراه بهتراین بودکه بجای پخش نمایش خانگی،تدبیری میشدتااین سریال خانگی باجوسازیهای فراوان اول ی پخش سینمایی روی پرده سینماپیدامیکردوبعدواردتلویزیون میشد.چون برای اونوریهامهمه طرفشون چقدرباجمهوری اسلامی همکاری داشته.
  • ح IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    فرخ نژاد یک تنه پای انقلاب وایساده داره دفاع میکنه،وقتی مخالفان نظام همه داشتن میگفتن شورش ۵۷ این بابا توییت زد آخرین بار که آرژانتین جام جهانی برد بعدش تو ایران انقلاب شد،یا ارتش بود که رفت کمک مردم و امام خمینی.خخخخخخخ
  • علی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    فرخ نژاد رفت پیش علی نژاد کثیف اینها از یک نژادند
  • DE ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    معلوم است منبع خبر کجاست، چه کس دیگری میتواند چنین ادبیاتی داشته باشد
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    انشاءالله بزودی با جون پسرش جواب پس میده ، خوردن مال مردم مخصوصا بیت المال راه گریزی نداره
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    مشرق شما هم از این لمپن ها کم ندارید ،سرتون رو از زیر برف بیرون بیاورید حتما میبینید شون.
  • یاران امام IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    انسانها از اول خلقت خداوند به او دو سرمایه بزرگی را عطا کرد. یکی سرمایه مادیت و دیگری سرمایه معنویت. مادیت دنیوی هست می تواند انسان را از پایین ترین نقطه به بالاترین مراحل برساند اگر تابع معنویت باشد. و می تواند از بالاترین مرحله به به پایین ترین نقطه برساند. اگر از معنویت غفلت ورزد. رسیدن به کمال آنستکه مادیات تابعی از معنویت باشد. والا انسانها غفلت خوردند تابع شیطان شدند.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    فرخ نژاد تو قلب مردم جا داره، شما هم با این چرندیات بیشتر از این چهره خودتون رو زشت نکنید
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    حلالش باشه خوب گوش بری کرد و رفت لیاقت مسئولان همین آدم ها هستند که با هزار منت پول بگیرن و بعد از فرار هم مورد لطف قرارشون بدن مخصوصا پروژه های فارابی و اوج
  • ماکان IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    تو قضیه ارازل دراویش از نیرو انتظامی تشکر میکرد چون اون موقع اونقدر پول جمع نکرده بود .
  • محسن IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    اکثر بازیکنان جدید فرصتطلب و بی وجدانن دیگه قهرمانان نیستند مفتخور های بیخاصیت و بیدرد
  • ژینا خسروی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد.من از اغتشاش گران و طراحان این آشوب ها بسیار سپاسگزار م که مردم و مسئولین رو آگاه کردند .و از اونجا که این سلبریتیهای لمپن فاقد هر گونه سواد و شعوری هستند دچار اشتباه محاسبات ی شدند و خیلی زود مشتشون باز شد و ظاهر و باطن منافقانه شون رو رو کردن.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    خود کرده را تدببر نیست. شما خودتان اقرار میکنید طرفو ذله کردین.! چرا باید ممنوع الخروج بشه و با طرفند خواهش و التماس ممنوعیتش رفع بشه؟ مگه ایران زندان شده و ما خبر نداریم؟ کار فرخ نژاد در مقابل همکاراش حرفه ای و قابل تایید نیست ولی شما یه سوزن به خودتان بزنید بعد به بقیه جوال دوز بزنید. طرفو عقده ای و ذله میکنید بعد میگید چرا؟
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    بره دیگه بر نگرده پول حروم نه به خودش خیر میرسونه نه اون پسرش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس