سردار رحیمی: حادثه زندان اوین با اقتدار اداره شد | جنگ تمام‌عیار هیبریدی و ترکیبی دشمنان در حوادث اخیر کشور

فرمانده انتظامی پایتخت از مصدومیت ۸۰۰ نفر از مأموران پلیس تهران در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر و عملکرد پلیس تهران در این مدت اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی و در واقع قبل از آن جنگ شناختی با تلاش بی وقفه از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده و خود دشمن و اعوان و انصارش بسیار امیدوار بودند که به نتایج مدنظر برسند اما با هوشیاری مردم _که علیرغم تمام مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی پای نظام بوده و هستند_ به نتیجه خود نرسیدند.

وی به تلاش شبانه روزی ماموران پلیس در اغتشاشات اشاره و تصریح کرد: ما در این مدت صادقانه ایستادیم و هنوز هم در صحنه هستیم؛ مأموران ما نه خسته می شوند و نه حتی یک سرباز ما عقب‌نشینی کرد ‌و ما در مقابل بدخواهان و دشمنان این ملت ایستاده‌ایم؛ آن هم با روحیه، انگیزه و اعتقاد و باور مان این است که باید مسئولان یک مقداری مشکلات را حل کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به دیگری در خصوص تعداد مامورانی که در ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر مجروح یا شهید شده اند اعلام کرد: حدود ۸۰۰ نفر از همکاران ما در این مدت از جراحت سطحی تا جراحت سنگین را متحمل شدند که هنوز تعدادی از آنها حدود ۸ تا ۱۰ نفر در بیمارستان بستری هستند ؛ یک نفر از مأموران نیز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار رحیمی در پاسخ به این سوال که چه تعداد پایگاه و ایستگاه پلیس مورد تعرض قرارگرفته یا تخریب شده اند گفت: ۶ کیوسک پلیس در مجموع تهران در اغتشاشات آسیب دید.

فرمانده انتظامی پایتخت به وظیفه ذاتی پلیس در برقراری امنیت اشاره و تصریح کرد: پلیس نمی تواند اجازه دهد عده ای که بدخواه این ملت و نظام و کشور و به خصوص اسلام هستند امنیت و آرامش جامعه را بر هم زده و به نوامیس تعرض کرده و اموال مردم را مورد آسیب و تعرض قرار دهند.

سردار رحیمی اعلام کرد: همه بدانند، حتی آنهایی که با ما بد هستند هم بدانند که پلیس خدمتگزار آنها هست و برای امنیت مردم تلاش می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    3 3
    کل دنیا رو تکون دادن
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      7 1
      سردار به زورگیر افغانی نیایش گفتید سزایش اعدام است، اما آزادش کردید نتیجه زورگیری های سریالی افغانی ها . تمرکز قاطعیت قوه قضائیه و پلیس فقط شامل ایرانیهاست به " اتباع بیگانه " که میرسد میشود رحمت و رافت !
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      1 0
      بله دیگه با چاقو زدن به دانشجویان بسیجی بی گناه و کشیدن چادر و آتیش زدن قرآن به ورود ایلومییناتی و فراماسون ها به ایران خیلی کمک کردن شما خودتون نمی دانید ولی نا خواسته دارید به نظم جهانی کمک میکنید این ها خیلی پیچیده تر از اونیه که بشه نوشت ولی ترس همیشگیشون از اسلام و فراگیر شدنش باعث این شده
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    3 5
    خب ینی مشکلی که روز اول بود حل شده ؟
    • ح IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      7 1
      مشکل روز اول چی بود؟؟ هیچ مشکلی نبود حتی نتونستین یک مدرک بیارین!! درضمن از ماه ها قبل این اغتشاشات برنامه ریزی شده بود برو حرفای فرمانده کومله رو گوش بده!!
  • یک ایرانی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    14 11
    سلام و درود و خسته نباشید بر شما عزیزان ما و حافظان جان و ناموس و مال ما.
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      10 9
      متاسفانه قوه قضائیه با این وضع فعلی رسیدگی و رأفت اسلامی و مماشاتی که می کنه مخصوصاً با رسانه های حامی این دواعش وحشی بی حیا، در حال ضایع کردن زحمات مدافعان امنیت است.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    9 13
    پلیس، خیلی خدمتگزاره.
  • ارمنی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    3 5
    انقلاب
    • ایرانی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      5 1
      خخخخخخخ... وحشی گری فواحش و دواعش!
  • محمّد IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    10 10
    چه قدر جالبه كه اين همه از مردم كه كاملأ بی گناه و مظلومانه به دست اغتشاشگران، زخمی و شهيد شدن، يک بار هم اسمی از آنها برده نشده.
  • هاشم IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    8 4
    40 ساله هر اتفاقی میافته میچسبونیم به خارجی ها بی کفایتی و بی لیاقتی و عدم درک واقعیات جامعه وعدم سواد علوم انسانی و اجتماعی مسئولین وصرف متعهد بودن به هر ننه قمری پست دادیم و در کشور با نگاه امنیتی و به کارگیری فرماندهان پادگان در امور اجرائی کشور مخصوصا وقایع اخیر بیشتر نمایان شد. باشد که اصلاحات در این وادی انجام شود
    • ایرانی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 0
      43 ساله هر اتفاقی میافته میچسبونیم به داخلی ها و بی شرفی و بی وطنی و عدم اعتقاد به خدا و عدم فهم و شعور و وطن پرستی برخی فارسی زبانان رو فراموش میکنیم.یه عده صرف اینکه ماهواره ها میگن هر دروغی رو باور میکنند و در کشور با نگاه صرف مادی و عدم کارگیری عقل و فهم و انصاف و نگاه خدایی این دسته در هنگام مشاهده و قضاوت در مورد وقایع مختلف مخصوصا وحشی گریهای اخیر بیشتر نمایان شد. باشد که اصلاحات در عقل و فهم و وطن پرستی و دین و ایمان این عده که جای شهید و جلاد در مغزشون عوض شده انجام شود.
    • مهدی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 0
      فازت چیه وزیر خارجه امریکا سرهنگ نیروی هوایی بوده اکثر نمایندگان مجلس امریکا نظامی بودن رئیس جمهور سابق کرواسی خانم کیتارویچ ایشون معاون دبیرکل ناتو بوده فازتون چیه اتفاقا نظامی ها خوب بلدن کشور رو بچرخونند
    • لیلا زالنژاد IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      0 0
      اگه سپاهی نبود الان مردم ایران چه از نظر غذا و چه امنیت، هفتا کفن پوسونده بودن
  • شهروند ایرانی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    4 13
    با تشکر از زحمات نیروی انتظامی و آرزوی سلامتی برای آنها. دیروز فیلمی مشاهده کردم که یک روحانی در قم به خانم بی حجابی تذکر می دهد و او با فحاشی جواب می دهد، روحانی از ۱۱۰ کمک می خواهد، ۱۱۰ می آید و آن روحانی را دستبند زده و او را می زند و او سکته قلبی می کند. لطفاً رسیدگی شود.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    6 13
    هشتصد خانواده آسیب دیدند به خاطر تندروی و افراطی گری چند نفر اغتشاشگر.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 6
    جوانان را دریابید. حنای آمریکا برای بزرگسالان ایران زمین دیگه رنگ نداره. مردم ایران (بزرگسالان) دیگه آن قدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شده اند که دیگه فریب نمی خورند. از اولین آن: کودتای 28 مرداد؛ تا آخرین آن: نارو زدن در برجام. شگرد اصلی آمریکا: (گنجشک را رنگ می کنه جای قناری می فروشه). اما اکنون جوانان را دریابیدـ اولین اولویت امنیت ملی ایران: آگاه نمودن جوانان مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان نسبت به شگردها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    5 12
    این فکر غلط است که نیروی انتظامی دشمن دزدهای کوچک و محافظ دزدهای بزرگ است. پلیس، خدمتگزار همه است. مردم باید قدر این پلیس را بدانند.
  • حمید IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    15 7
    اینها که پلیس باهاشون مقابله میکنه واسمشونو میذاره اغتشاشگر همان مردم معترض خودمون هستن همسایمون افراد کنارمون وهموطنمون هستن
    • ایرانی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      2 3
      این وحشی های جنبش فواحش و دواعش که پلیس و نیروهای حافظ نظم و امنیت و آرامش به خاطر جلوگیری از افتادن در دام کشته سازی دشمنان قسم خورده این آب و خاک باهاشون با حد اکثر گذشت و مماشات، مقابله می کنن و برخی اسمشونو می ذارن جوانان احمق بی سواد، همان مزدوران بی دین افسار پاره کرده شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی و آل سقوط هستن که سردسته هاشون با ارز دیجیتال برای زدن 1700 میلیارد تومن خسارت مستقیم به بیت المال و دار و ندار مردم و آتش زدن قرآن کریم و مسجد و بانک و آمبولانس پول گرفتند و از ایرانی بودن فقط فارسی حرف زدنشو بلد هستند. الحمد للّه با تقدیم ده ها شهید مظلوم، آرمان عزیز و سیّد روح الله عجمیان، این کفتارهای وحشی همانند 43 سال گذشته از توهّم سرنگونی به سربگونی و زباله دان تاریخ رسیدند و فقط بار عذاب دنیا و آخرت خودشون رو سنگین تر کردند.
  • همرزم هادی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    4 6
    بفکر علت تخریب ها باید باشیم تا تکرار نشود کشور برای اصلاحات بزرگ نیاز به آرامش دارد تخریب کننده اغتشاشگر است و لایق مجازات
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    3 5
    آهای دادستان محترم، چرا ترک فعل میکنی و چرا این دخترکان رقاصه را که بی حجاب در تهران میچرخند روانه زندان نمیکنی؟ خدای ناکرده که نمیترسی؟ پس به تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی عمل کن
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 1
    سلام و درود بر شیر مردان قهرمان جان بر کف مدافعین امنیت فراجا
  • NL ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 1
    بیش باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس