معاون وزیر کشور: براندازی، اسلام‌ستیزی و تجزیه ایران اهداف دشمن از اغتشاشات بود

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اهداف جنگ ترکیبی دشمن گفت: هدف اول دشمن براندازی جمهوری اسلامی، هدف دوم ستیز با اسلامی است که امام آن را بنیان گذاری کردند و هدف سوم تجزیه ایران است تا دیگر کشوری قوی در جغرافیای غرب آسیا وجود نداشته باشد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، با بیان اینکه اتفاقاتی در این مدت در کشور افتاد اغتشاشات نبود بلکه جنگ ترکیبی بود، اظهار کرد: اهداف جنگ ترکیبی با اغتشاش متفاوت است و غربی‌ها و سعودی‌ها سه هدف را از این جنگ ترکیبی دنبال می‌کردند.

وی با اشاره به اهداف جنگ ترکیبی دشمن گفت: هدف اول دشمن براندازی جمهوری اسلامی بود که به جد دنبال می‌کردند، هدف دوم ستیز با اسلامی است که امام آن را بنیان‌گذاری کردند و با همین هدف تعرضاتی به مساجد، نمادهای ارزشی و اسلامی و روحانیت معظم شد و هدف سوم تجزیه ایران بود تا دیگر کشوری قوی در جغرافیای غرب آسیا وجود نداشته باشد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در صحنه بودن مردم را در پایان اغتشاشات بسیار مؤثر دانست و افزود: از نظر ما اوضاع تمام شده نیست و مسأله اصلی ما مباحث معیشتی است که دشمن روی آن کار می‌کند تا بتواند مردم را با خود همراه کند.

وی افزود: الان تمرکز اصلی ما روی موضوع اقتصاد و معیشت مردم است و دولت شبانه‌روزی تلاش می کند که مسأله معیشت و اقتصاد مردم را سامان دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    وقتی این اهداف بزرگ رو با کوچیکی و کم توانی و کم جمعیتی اپوزوسیون مقایسه میکنم خنده م میگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس