کد خبر 1447873
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
دستگیری

پزشک عمومی که ۴ میلیارد تومان به برادرش داده بود تا برای نامزدی او دریک انتخابات تبلیغ کند وقتی در رسیدن به هدفش ناکام ماند خواهان پس گرفتن پولش شد اما در این میان جنایت هولناکی رقم خورد. 

به گزارش مشرق، پنجشنبه ۱۷ آذر، زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن همسرش -آرش- خبر داد و گفت: شوهرم دندانپزشک است او صبح امروز خانه را برای رفتن به محل کار ترک کرد اما بعد از آن دیگر خبری از او نشد. هر چه با تلفن همراهش تماس می‌گیرم، خاموش است و نگران او هستم.

پس از این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد وی آخرین بار به شرکت تجهیزات پزشکی‌اش در خیابان فرشته تهران رفته است. تحقیقات نشان می‌داد آرش این شرکت را به همراه برادرش که او نیز پزشک عمومی است راه‌اندازی کرده بود.

مأموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل شرکت لحظه ورود دندانپزشک ۴۵ ساله را به دفتر کارش مشاهده کردند اما خروج او ثبت نشده بود. این موضوع نشان می‌داد که راز ناپدید شدن مرد دندانپزشک در محل کارش است. از سویی دوربین‌ها خروج برادر او را که هراسان و سراسیمه بود ضبط کرده بودند.

با این احتمال که دندانپزشک به قتل رسیده باشد، کارآگاهان جنایی پس از هماهنگی‌های لازم با بازپرس ساسان غلامی، ساعت ۸ شب ۲۸ آذر راهی شرکت تجهیزات پزشکی شدند.

با ورود مأموران به شرکت آنها با نظافتچی آنجا مواجه شدند که مدعی بود از سرنوشت دکتر بی‌خبر است. اما رنگ پریده و اظهارات متناقض مرد نظافتچی شک مأموران را بیشتر به خود جلب کرد. از سویی گرچه شرکت تمیز شده بود اما آثار و بقایای درگیری خونین در بررسی شرکت تجهیزات پزشکی دیده شد.

در ادامه بازرسی کارآگاهان از ساختمان شرکت، آنها با بقایای جسد سوخته‌ای در پشت بام مواجه شدند که به نظر می‌رسید متعلق به مرد ناپدید شده باشد. به دستور بازپرس جنایی نمونه‌برداری صورت گرفته و برای آزمایشات دی. ان. ای به پزشکی قانونی منتقل شد.

اختلاف ۴ میلیاردی

با کشف جسد سوخته تحقیقات از نظافتچی شرکت صورت گرفت و مرد جوان راز قتل ۱۲ روز قبل را برملا کرد. او گفت: دکتر امید - برادر مقتول- برای شرکت در یک انتخابات به برادرش ۴ میلیارد تومان پول داده بود تا برایش تبلیغات کند. اما بعد از مدتی وقتی در این کار ناکام ماند و به نتیجه نرسید خواهان دریافت ۴ میلیاردش شد اما برادرش پول را پس نمی‌ داد.

او ادامه داد: اختلاف بین دو برادر بر سر این ۴ میلیارد آغاز شد و روز به روز درگیری‌شان بیشتر می‌شد تا اینکه پنجشنبه گذشته امید به برادرش تلفن زد و از او خواست به شرکت بیاید دکتر آرش هم به شرکت آمد و دو برادر باهم سر اختلافات قدیمی دعوایشان شد. امید ناگهان با چکش و قندشکن برادرش را به قتل رساند و از من خواست تا به او کمک کنم جسد را از بین ببرد او ساعت نفیس و گرانقیمتش را به عنوان دستمزد به من داد.

جسد را مثله کرده و روی پشت‌بام آتش زدیم. مقداری از بقایای جسد را داخل گونی و کیسه‌های پلاستیک انداخته و در بیابان‌های اطراف رها کردیم. بعد از آن هم دیگر آقای دکتر را ندیدم.

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، مرد نظافتچی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری برادر مقتول از سوی تیم جنایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    3 6
    ای مردم ببینید به هرکسی‌رای ندهید به کسی رای دهید که خدا و ایمان و تقوی داشته باشد اینگونه قاتلی اگر‌ مجلس برود چی خواهد شد
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 3
    این چهار میلیارد تومن حق محرومان بود که به مطب مراجعه می‌کردند و برای خدمات ناچیز مجبور به پرداخت هنگفت بودند.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    4 4
    عجب روزگاریه!!! چطور میشه یک پزشک ک باید جون انسان هارو نجات بده فقط بخاطر پول همچین جنایت هولناکی انجام بده!!!
    • محمد ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      2 6
      سلام اون از دکتری که در اغتشاشات یک هموطنشو میکشه اینم از این خدا نکنه پول بشه همه چیز آدما.
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      2 6
      کی گفته پزشک باید جون انسان ها رو نجات بده؟؟ خودم از برخی پزشکان شنیدم میگن هدف ما پول هست و بس. بله در قدیم طبیبان سنتی خود را موظف و متعهد به نجات جان بیماران می‌دانستند که البته با ورود صهیونیست ها به عرصه پزشکی این حرفه تبدیل به حرفه پول پرستی شد و به شدت طب سنتی را هم همین مافیای صهیونیزم سرکوب کردند.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    6 1
    پول کمی نبود باید پس میداد
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      1 8
      پول مگه مال دندانپزشک بود؟؟؟؟؟ این پول مال مردم بود که به صورت غیر قانونی و غیر شرعی و به اسم تعرفه پزشکی از مردم خصوصا محرومان اخذ شده بود
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 2
    بنظر میرسه تبلیغاتی که در رسانه های خارجی و حتی متاسفانه داخلی در فیلمها و غیره داره میشه مبنی بر ترویج پول پرستی و ترویج تجملات و بدنبال مادیات دنیا بودن، داره اولین نشانه ها و معضلات خودشو در بطن جامعه نشون میده،افرادی که با هیچ موفقیتی راضی و اغنا نمیشن و دائما بدنبال کسب پول بیشتر هستند، واقعا چرا یک دندانپزشک با شغل و درامد عالی، باید بدنبال نماینده شدن باشه؟؟چرا یک برادر که از قضا خودشم پزشک هست و از طرفی برای نجات جان انسانها قسم خورده، باید برادر خودش رو به. از کلی جنگ و دعوا و دشمنی ایجاد شدن برای مال دنیا بکشه و حتی به این شیوه وحشیانه مصله کنه و بسوزونه؟؟ و بیشمار سوال دیگه......،ای لعنت بر این دنیاپرستی و تجمل گرایی و هرکسی که تبلیغش میکنه که اخرش عامل بدبخت شدن ادم در این دنیا و اون دنیاست،اینجا با زجر کشیدن برای رسیدن بهش و حق دیگران رو احیانا ناحق کردن ،اون دنیا هم با حساب و کتاب سنگین براش پس دادن ،اخرشم با اه و حسرت میشه نصیب یکی دیگه ،فقط نفرین و حسرت و جواب و حساب پس دانش و گرفتاریش فقط برای خود شخص باقی میمونه ....... انشالله خدا همه مارو به صراط مستقیم هدایت کنه
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 1
    بنظر میرسه تبلیغاتی که در رسانه های خارجی و حتی متاسفانه داخلی در فیلمها و غیره داره میشه مبنی بر ترویج پول پرستی و ترویج تجملات و بدنبال مادیات دنیا بودن، داره اولین نشانه ها و معضلات خودشو در بطن جامعه نشون میده
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    3 1
    واقعا چرا یک دندانپزشک با شغل و درامد عالی، باید بدنبال نماینده شدن باشه؟؟
    • شاهین IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      3 0
      اصلا موضوع اینطوری نیست مقتول که یه ادم خیلی خیر هستند وتمام دارای هاشو برای بچه های یتیم خرج میکرد ۴ سال پیش ۴ میلیارد به برادرش قرض میده که تبلیغات کنه تا نماینده مجلس بشه وقتی رای نمیاره دیگه پولو پس نمیده اختلاف بالا میگیره ونقشه قتل میکشه
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 1
    انشالله خدا همه مارو به صراط مستقیم هدایت کنه
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    3 1
    ای لعنت بر این دنیاپرستی و تجمل گرایی
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 3
    بنظر میرسه تبلیغاتی که در رسانه های خارجی و حتی متاسفانه داخلی در فیلمها و غیره داره میشه مبنی بر ترویج پول پرستی و ترویج تجملات و بدنبال مادیات دنیا بودن، داره اولین نشانه ها و معضلات خودشو در بطن جامعه نشون میده
  • طاها IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    10 1
    این بابای منه بابای من😭😭😭
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 1
    یا حسین چقدر یزید فراوانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس