کد خبر 1447945
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
دستگیری قاتل فراری در آرادان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در آرادان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان آرادان، مأموران کلانتری بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند

حسنی افزود: مأموران کلانتری در محل حادثه با یک فرد تبعه خارجی روبرو شدند که علیرغم جراحت اصرار داشت آسیبی ندیده و مشکل خاصی ندارد بنابراین مأموران به علت شدت جراحت و استرس وی و خون آلود بودن داخل خودرو به این فرد مظنون شده و وی را به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود : پس از بررسی‌های هوشمندانه و بازجویی‌های تخصصی پلیس متهم اعتراف کرد که خودروی واژگون شده را از تهران به مقصد گرمسار کرایه کرده و با دروغ راننده را به یکی از روستاهای اطراف شهر گرمسار برده و با تهدید چاقو قصد سرقت خودرو را داشته است .

متهم در ادامه اعتراف کرد که پس از درگیری فیزیکی با راننده و زدن چند ضربه چاقو ، او را در همان حالت رها و خودرو را سرقت کرده است ولی در یکی از جاده‌های اطراف شهرستان آرادان به دلیل سرعت بالا واژگون می‌شود.

سردار حسنی گفت : با این اعترافات ، تیمی از ماموران آرادان و گرمسار به محل اعلامی اعزام و با پیکر بی‌جان فردی ۴۵ ساله اهل و ساکن اسلامشهر مواجه شدند.

متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 1
    خبر شاد بزار
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 1
    اینم از افغان هایی که کشور رو تسخیر کردن
  • US ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 0
    این بنده خدا کشته شده خانواده نداره، الان کی جوابشو میده
  • محمد IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 1
    همشهری احمدی نژاد
  • امید IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    بخدا شیراز اطراف شاه چراغ و چهارراه زند و جاهای پر رفت وامد از 10 نفر 4 تا افقانی هست که خیلی هاشون ازمهمان نوازی و فرهنگ ایرانی سو استفاده میکنن خیلی پر رو هستن من تو حومه شیراز خانه اجاره کردم وقتی میبینم اینا چه جوری تو دل شهر خانه دارن واقعا افسردگی گرفتم مثل بقیه انسان ها همه کاری انجام میدن ولی چو افتاه ادماهای پاکین نظارتی روشون نیست که هیچ اگه به دادگاه بخاطر دعوا با اینا بری فرقی بین تو ایرانی با این افقانی که هر سال یه کشور هست وجود ندارد مشرق لطفا چاپ کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس