حاج‌علی‌اکبری: غفلت از نسل جدید به جامعه لطمه می‌زند/ بصیرت و درایت مردم ایران شیطان را رو سیاه کرد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: غفلت از نسل جدید زمینه لطمه زدن به جامعه را به وجود می آورد، اصل دعوای ما با استکبار بر سر نسل جدید است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: نماز جمعه از بزرگترین نعمت ها و برکاتی است که خداوند به برکت انقلاب و نظام اسلامی به ما کرامت کرد و با نماز جمعه فهرستی طولانی از نعمات به ما می رسد، خداوند در متن این نماز باعظمت خیر دنیا و آخرت امت را جمع کرده است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: نماز جمعه ارتباط با خداوند متعال و مرکز ارتباط با امامت و ولایت است و موجب وحدت و انسجام جامعه، بصیرت و روشن بینی در جامعه می شود، چرا که خطبه بخشی از این نماز تبیین و روشنگری است و از برکت انسجام در نمازجمعه لطف و رحمت الهی به آن منطقه می رسد.

وی با اشاره به آیات قرآن در تقوای الهی تاکید کرد: کار رحمانی نماز جمعه ایجاد اندیشه ها و انسجام و ترویج الفت و وحدت بوده و مردم را از کارشیطانی که ایجاد تفرقه و دودستگی و منکر است دور می کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، شهرستان اسلامشهر را گنجینه استعدادهای استان تهران عنوان کرد و گفت: ظرفیت استعدادی ویژه‌ای در این شهرستان هست، تقدیم هزار شهید گلگون کفن ستاره هایی هستند که بر آسمان اسلامشهر و میهن عزیزمان می درخشند، همچنین این شهرستان از نعمت نماز جمعه ها در مرکز و پیرامون بهره مند است که در نقطه مرکزی از آغاز دارای یک امام جمعه با فضیلت و نورانی بوده است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تصریح کرد: ما با قدر شناسی از این نعمت های بزرگ، نماز جمعه و نماز های جماعات و مساجد شبکه سازماندهی و مومنانه ای که در اختیار داریم و بسیج و پیشرفت های علمی هم از همین جا ساخته می شود و رنگ و بوی خدایی می گیرد، می توانیم جامعه را در برابر فتنه ها و طراحی های دشمنان بیمه کنیم، این هاست که جامعه را می سازد و از آن صیانت می کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: غفلت از نسل جدید زمینه لطمه زدن به جامعه را به وجود می آورد، اصل دعوای ما با استکبار بر سر نسل جدید است.

وی با بیان اینکه در واقع دیانت است که صیانت می کند، افزود: هیچ چیز نمی تواند جامعه را در برابر هجمه های بی امان استکبار و کفار و دشمنان انقلاب و نظام حفظ کند، حصارهای معنوی جامعه که همان نهادهای الهی نماز جمعه و جماعت هستند به کانون الهی که نامش مسجد است برمی گردند، با قدرشناسی می توانیم در مقابل این هجمه ها مقاومت کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه آبادی مسجد با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان و نوجوانان و نسل جدید است، تاکید کرد: با این قدرشناسی ها می توانیم در مقابل این هجمه ها و فتنه های شیطانی ایستادگی و مقاومت کنیم، در جریانات اخیر در جامعه، مردم با بصیرت و درایت بار دیگر شیطان را رو سیاه کردند، به برکت وجود و حضور مردم مومن و انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی دشمنان این نظام و انقلاب همواره ناکام خواهند ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 0
    آره نسل قدیم که صاف شد ولی تحمل کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس